The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ وادی میں بھارتی جارحیت سے متعلق یو این کی رپورٹ، کشمیر کونسل ای یو کا خیرمقدم

برسلز: چیئرمین کشمیر کونسل یورپی یونین علی رضا سید نے مقبوضہ وادی میں بھارتی جارحیت سے متعلق اقوام متحدہ کی رپورٹ کا خیرمقدم کیا۔

تفصیلات کے مطابق کشمیرکونسل ای یو کے چیئرمین علی رضا سید نے اقوام متحدہ کے ہائی کمشنر کے دفترکی طرف سے مقبوضہ کشمیرمیں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے بارے میں جاری ہونے والی حالیہ رپورٹ کا خیرمقدم کیا ہے۔

علی رضا سید نے برسلز سے جاری ایک بیان میں رپورٹ کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوجیوں کی طرف سے بڑے پیمانے پر جاری انسانی حقوق کی سنگین پامالیاں ایک حقیقت ہے، اور عالمی برادری کو اس رپورٹ کی روشنی میں حقائق جاننے کے لئے ایک بین الاقوامی تحقیقاتی کمیشن مقبوضہ کشمیر روانہ کرنا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ عالمی برادری کو نہتے کشمیریوں پر بھارتی مظالم رکوانے اور تنازعہ کشمیر کا منصفانہ اور پرامن حل تلاش کے لئے اپنا کردار ادا کرنا ہوگا۔

واضح رہے کہ اقوام متحدہ کے انسانی حقوق کے ادارے نے پیر کو گزشتہ ایک سال کے دوران مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز کی طرف سے جاری انسانی حقوق کی پامالیوں کے بارے میں اپنی رپورٹ میں جموں کشمیر کولیشن آف سول سوسائٹی کا حوالہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ اس عرصے کے دوران مقبوضہ کشمیر میں 160 شہریوں کو شہید کیاگیا۔

علی رضا سید نے کہا کہ اقوام متحدہ کی یہ رپورٹ انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا مسلمہ بین الاقوامی ثبوت ہے کہ بھارتی فورسز ان سنگین پامالیوں میں براہ راست ملوث ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عالمی ادارے کی رپوررٹ میں پیلٹ گن کوایک خطرناک ہتھیار قرار دیتے ہوئے تصدیق کی گئی ہے کہ بھارتی فورسز نہتے شہریوں پر فولادی چھروں والی پیلٹ گنزکا مسلسل استعمال جاری رکھے ہوئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں