چوہدری نثار نے ریاست کی حفاظت کے لیے اپنافرض اداکیا،وزیراعظم -
The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثار نے ریاست کی حفاظت کے لیے اپنافرض اداکیا،وزیراعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم نوازشریف کا کہناہے کہ وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے ریاست کی حفاظت کے لیے اپنافرض بخوبی نبھایا۔

تفصیلات کےمطابق وزیراعظم نوازشریف کی زیرصدارت وزیراعظم ہاؤس میں وفاقی کابینہ کااہم اجلاس جاری ہےجس میں وفاقی وزیرداخلہ،اسحاق ڈار سمیت کابینہ کے دیگر ارکان نے شریک ہیں۔

وفاقی کابینہ کے اجلاس میں پولیس ٹریننگ کالج کے شہدا اور گڈانی حادثے میں جاں بحق افراد کے بلنددرجات کے لیے دعا کرائی گئی۔

وزیراعظم نوازشریف نے کہا کہ وفاقی وزیرداخلہ نے چوہدری نثار علی خان نے ریاست کی حفاظت کےلیےاپنا فرض ادا کیا۔وزیراعظم اورکابینہ نےاسلام آبادلاک ڈاؤن معاملےسےنمٹنےپروزیرداخلہ کے کردار کوسراہا۔

اس موقع پر وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار علی خان کا کہناتھا کہ میں نےاپنافرض وزیراعظم کی قیادت اوررہنمائی میں پوراکیا۔انہوں نے کہا کہ وزیراعظم کےاعتماداورغیرمشروط تعاون پران کامشکورہوں۔

وفاقی وزیرداخلہ نے کہا کہ پولیس اورایف سی کےکردارکوخراج تحسین پیش کرتاہوں۔پولیس اورایف سی قانون اورریاست کےساتھ کھڑےرہے۔

وفاقی کابینہ نے وزیراعظم کے زیرصدارت اجلاس میں بچوں کے اغواسے متعلق عالمی کنونشن کے ساتھ الحاق کی منظوری دے دی۔

خیال رہے کہ وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزیراعظم نوازشریف کی زیر صدارت ہونے والےاجلاس میں کمپنیز ترمیمی بل اور افغان مہاجرین کی واپسی پر بھی غور کیا جارہاہے۔

مزید پڑھیں: پانامہ لیکس: وزیراعظم ہاؤس میں قانونی مشاورت کے لیے اجلاس

یاد رہے کہ گزشتہ روزوزیر اعظم نوا ز شریف سے قانونی ماہرین کی ٹیم کی پانامہ لیکس میں سپریم کورٹ کو جواب دینے کے لیے مشاورت کی گئی تھی۔وزیراعظم کے زیرِ صدارت اجلاس میں سپریم کورٹ میں داخل کرائے جانے والے جواب پر تبادلہ خیال کیا گیاتھا۔

مزیدپڑھیں:پاکستان تحریک انصاف آج یوم تشکر منارہی ہے

واضح رہے کہ پاناما لیکس کی تحقیقات سے متعلق دائردرخواستوں پرچیف جسٹس آف پاکستان انورظہیر جمالی کی سربراہی میں پانچ رکنی بینچ سماعت کررہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں