The news is by your side.

Advertisement

سمندری طوفان ” ڈیبی ” آسٹریلوی ریاست کوئنزلینڈ کے ساحل سے ٹکرا گیا

کوئنز لینڈ: سمندری طوفان ڈیبی آسٹریلیا کی ریاست کوئنز لینڈ کے ساحل سے ٹکرا گیا، طوفان کے باعث نظامِ زندگی مفلوج ہوکر رہ گیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق آسٹریلیا کے شمال مشرقی ساحلی علاقے سے ٹکرانیوالے سمندری طوفان ڈیبی سے نظام زندگی مفلوج ہو کر رہ گیا ہے۔ تیز ہواوں کے باعث کئی مقامات پر درخت اکھڑ گئے ہیں۔ سمندری طوفان کے باعث کئی علاقوں میں بجلی کی فراہمی بھی معطل ہے جبکہ مواصلاتی نظام بھی درہم برہم ہو گیا ہے۔

a89
a2

طوفان کے باعث 260 ساٹھ کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ہوا اور طوفانی بارش نے تباہی مچادی جبکہ بلند لہروں سے ساحل پر کھڑی کشتیوں کو نقصان پہنچا۔

a3

a10

ڈیبی نامی اس سائیکلون کی وجہ سے کوئنز لینڈ ریاست کے ساحلی علاقے شدید بارشوں اور ہواؤں کی زد میں ہیں، جب کہ سینکڑوں افراد کو محفوظ مقامات پر منتقل کرنے کے ساتھ ساتھ اسکول بھی بند کر دیے گئے ہیں۔

شہریوں کو گھروں میں رہنے کی ہدایت

حکام کی جانب سے شہریوں کو گھروں میں رہنے کی ہدایت جاری کی گئی ہے جبکہ رہائشیوں کو احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کا بھی کہا گیا ہے۔

a7

a4

a8

حکام کا کہنا ہے کہ 2011 میں آنے والے ‘یاسی’ نامی طوفان کے بعد آنے والا شدید ترین طوفان ہے، سمندری طوفان سے قبل ساحل پر آباد 25 ہزار سے زیادہ افراد محفوظ مقامات پر منتقل ہونا شروع ہوچکے ہیں۔

دوسری جانب آسٹریلوی محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ 24 گھنٹوں بعد سمندری طوفان کی شدت میں کمی متوقع ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں