The news is by your side.

Advertisement

ڈی جی خان: جرائم پیشہ کینگ کا شہریوں پر حملہ، 4 افراد جاں بحق

ڈی جی خان: جنوبی پنجاب کے ضلع ڈیرہ غازی خان میں جرائم پیشہ افراد نے حملہ کرتے ہوئے چار افراد کو موت کے گھاٹ اتاردیا ہے۔

ڈی جی خان پولیس کی جانب سے جاری بیان کے مطابق پل شیخانی کے قریب مسلح افراد نے دیہی علاقےکی مارکیٹ میں گھس کر وہاں موجود افراد پر گولیوں کی بوچھاڑ کردی، مسلح افراد کی فائرنگ کے نتیجے میں چار افراد موقع پر ہی جاں بحق جبکہ پندرہ سے زائد شدید زخمی ہوئے۔

پولیس کی ابتدائی رپورٹ کے مطابق جرائم پیشہ لادی گینگ نے شہریوں پر حملہ کیا، حملہ آور دو تھے، جن میں سے ایک پولیس کی جوابی فائرنگ کے نتیجے میں مارا جاچکا ہے جبکہ دوسرا ملزم ایک اسکول میں جاگھسا ہے ، جہاں سے ملزم پولیس پارٹی پر فائرنگ کررہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  مہمند ایجنسی اور ڈی جی خان میں رینجرز کی کارروائی، 5 دہشت گرد ہلاک

اطلاعات کے مطابق پولیس اور ملزم کے درمیان فائرنگ کا تبادلہ تاحال جاری ہے، ملزم کو زندہ گرفتار کرنے کی حکمت عملی کے تحت پولیس نے علاقے کو مکمل طور پر سیل کردیا ہے۔

دوسری جانب ملزمان کی فائرنگ سے جاں بحق افراد کی لاشوں اور زخمیوں کو اسپتال منتقل کردیا گیا ہے، جہاں متعدد زخمیوں کی حالت تشویشناک بتائی جاتی ہے۔

آئی جی پنجاب نے ڈی جی خان میں دیرینہ دشمنی پر فائرنگ کا نوٹس لیتے ہوئے آرپی او ڈی جی خان سے فوری رپورٹ طلب کرلی ہے۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ پنجاب نے بھی ڈی جی خان میں شرپسندوں کی فائرنگ کا نوٹس لیتے ہوئے آئی جی پنجاب سے رپورٹ طلب کرلی ہے، اپنے بیان میں عثمان بزدار نے جاں بحق افراد کے لواحقین سے ہمدردی واظہار تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ متاثرہ خاندانوں کے غم میں برابرکے شریک ہیں، لواحقین کو انصاف کی فراہمی یقینی بنائی جائےگی۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے ہدایت کی کہ زخمی افراد کو علاج معالجے کی بہترین سہولتیں فراہم کی جائیں، شرپسندوں کو قانون کی گرفت میں لاکر کارروائی کی جائے، فائرنگ کرنےوالے شرپسند کسی رعایت کےمستحق نہیں ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں