ٹرمپ اپنے ہی ہوٹل کے ملازم بن گئے، لوگوں کو خوشگوارحیرت -
The news is by your side.

Advertisement

ٹرمپ اپنے ہی ہوٹل کے ملازم بن گئے، لوگوں کو خوشگوارحیرت

واشنگٹن : امریکہ کے نو منتخب صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا نیا روپ سامنے آگیا، سوشل میڈیا پر ریلیز ہونے والی ایک ویڈیو میں ٹرمپ اپنے ہی ہوٹل میں تمام کام کرتے نظرآرہے ہیں اورہوٹل میں مقیم ایک مہمان کے کتے کو بھی ٹہلانے لے گئے۔

 امریکہ میں اے آر وائی نیوز کے نمائندے جہاں زیب علی کی رپورٹ کے مطابق امریکہ کے نئے صدر ڈونلڈ ٹرمپ ریئلٹی شوز اور آئس بکٹ سمیت کئی ویڈیوز میں نت نئے کام کرتے نظر آتے ہیں۔

trump5

سوشل میڈیا پر جاری ہونے والی ایک نئی ویڈیو میں ڈونلڈ ٹرمپ کا نیا روپ دیکھنے کو ملا، جہاں وہ اپنے ہوٹل کے ملازمین کے ساتھ خوشگوار موڈ میں نظر آئے اور ہوٹل میں رہائش پذیر مہمانوں کی خود ہی میزبانی بھی کی۔

سب پہلے ڈونلڈ ٹرمپ نے ہوٹل سے چیک آؤٹ کرنے والے مہمانوں کو الوداع کیا اور ان کا سامان خود مہمانوں کی گاڑی میں رکھا اور پوچھا کہ کیا میں ان سے ٹپ لے سکتا ہوں۔

trump2

یہی نہیں مسٹر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنے ہوٹل میں ٹھہرے ہوئے مہمانوں کے کتے کو سیر بھی کرائی۔ نو منتخب صدر ڈونلڈ ٹرمپ اپنے ہوٹل میں ویٹر کے حصے کا بھی کام کیا اور کھانے کی ٹیبل کمرے میں لے کر گئے اور پھر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنے ہوٹل میں ٹوائلیٹس کی صفائی بھی کی۔

trump3

ڈونلڈ ٹرمپ کے اس روپ کو امریکہ سمیت دنیا بھر میں سراہا جارہا ہے اور اس ویڈیو کو اب تک دس لاکھ سے زائد افراد سوشل میڈیا پر لائک اور شیئر کر چکے ہیں۔

trump4

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں