ٹرمپ کا پہلا بجٹ، پاکستان کو دی جانے والی فوجی امداد کو قرضوں میں تبدیل کرنے کی تجویز -
The news is by your side.

Advertisement

ٹرمپ کا پہلا بجٹ، پاکستان کو دی جانے والی فوجی امداد کو قرضوں میں تبدیل کرنے کی تجویز

واشنگٹن : ٹرمپ انتظامیہ کے پہلے بجٹ میں پاکستان کو دی جانے والی فوجی امداد کو قرضوں میں تبدیل کرنے کی تجویز دے دی ۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق پاکستان سمیت کئی ممالک کو دی جانے والی امریکی فوجی امداد کو قرضوں میں تبدیل کرنے کی تیاری شروع کردی گئی ہے، ڈونلڈ ٹرمپ انتظامیہ نے مسودہ کانگریس میں پیش کردیاہے، ڈائریکٹر وائٹ ہاؤس کا کہنا ہے کہ امریکہ پاکستان کو پیسہ نہیں صرف گارنٹی دے گا۔

کانگریس کی منظوری کے ساتھ امریکی وزارت خارجہ کی منظوری بھی مشروط ہے۔

مک مولوینسی نے کہا کہ پاکستان کو امداد فارن ملٹری فنانسنگ کے تحت دی گئی تھی ، 2015میں ساڑھے 13ارب ڈالر کی فوجی امداد دی گئی ، پاکستان کی امداد کم ہوگی اور امداد کو قرضوں میں تبدیل کیا جائے گا ۔

امریکی حکام کے مطابق مختلف ملکوں اور ریاستوں کو دی جانے والی رقم کو امریکی مفادات کے تحت ریلیز کیا جائے گا اور ٹرمپ انتظامیہ کی جانب سے اس تجویز کا مقصد غیر ملکی امداد کی فراہمی میں کمی اور اپنے فوجی اخراجات بڑھانا ہے۔

دوسری جانب وال سٹریٹ جنرل کا کہنا ہے کہ امریکی بجٹ تجاویز میں غیر ملکی فوجی گرانٹس کو قرضوں میں بدلنے سے پاکستان سمیت تیونس، لبنان، یوکرین، کولمبیا، فلپائن اور ویتنام متاثر ہو سکتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں