The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کے 25 منحرف ارکان پنجاب اسمبلی کے مستقبل کا فیصلہ آج ہوگا

اسلام آباد: الیکشن کمیشن تحریک انصاف کے 25 منحرف ارکان پنجاب اسمبلی کے مستقبل کا فیصلہ آج سنائے گا، منحرف ارکان اسمبلی نے وزیراعلیٰ پنجاب کے انتخاب میں حمزہ شہباز کو ووٹ دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے 25 منحرف ارکان پنجاب اسمبلی کے نااہلی ریفرنسز کا فیصلہ آج سنایا جائے گا ، الیکشن کمیشن محفوظ شدہ فیصلہ سہ پہر تین بجے سنائے گا۔

پنجاب اسمبلی میں وزیر اعلیٰ کے انتخاب کے موقع پر پی ٹی آئی کے پچیس منحرف ارکان اسمبلی نے اپنے امیدوار پرویز الہٰی کی جگہ حمزہ شہباز کو ووٹ دیا تھا۔

جس کے بعد تحریک انصاف نے اپنے ان پچیس منحرف اراکین کے خلاف ریفرنس بھیجا تھا، الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کے 25 منحرف ارکان پنجاب اسمبلی کے خلاف ریفرنس پر سماعت کرتے ہوئے فیصلہ سترہ مئی کو محفوظ کیا تھا۔

خیال رہے سپریم کورٹ نے آرٹیکل 63 اے سے متعلق صدارتی ریفرنس پر فیصلہ سناتے ہوئے کہا تھا کہ منحرف رکن کا ووٹ شمار نہیں ہوگا، انحراف پارلیمانی جمہوریت کو عدم استحکام سے دوچار کرتا ہے۔

بعد ازاں الیکشن کمیشن آف پاکستان نے منحرف ارکان کیس میں سپریم کورٹ کے فیصلے سے مدد لینے کا فیصلہ کرتے ہوئے سپریم کورٹ کی طرف سے منحرف اراکین کے حوالے سے فیصلہ آنے پر عدالت سے فیصلے کی تصدیق شدہ کاپی حاصل کر کے لیے رجوع کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں