The news is by your side.

Advertisement

یو اے ای میں 17 کروڑ درہم کی جعلی مصنوعات ضبط، 10 ملزمان گرفتار

ابوظبی : شارجہ پولیس نےمعروف انٹرنیشنل کمپنی کے نام سے جعلی مصنوعات فروخت کرنے والے دس ملزمان کو گرفتار کرکے لاکھوں درہم کی اشیاء ضبط کرلی۔

تفصیلات کےمطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست شارجہ کی پولیس نے معروف عالمی کمپنی کے نام سے جعلی اشیاء کی فروخت سے متعلق شکایت موصول ہونے پر کارروائی کرتے ہوئے 10 ایشیائی شہریوں کو گرفتار کرلیا ہے۔

شارجہ پولیس نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر کارروائی سے متعلق پوسٹ میں مطلع کیا کہ اہلکاروں نے ملزما ن کی نشاندہی پر گودام میں چھاپہ مارکر 2 کروڑ 71 لاکھ درہم مالیت کا سامان برآمد کرکے ضبط کرلیا۔

بریگیڈیئر احمد بن درویش کا کہنا تھا کہ ملزمان کروڑوں درہم مالیت کا سامان مارکیٹ میں فروخت کرچکے ہیں اورملزمان کی جانب سے مزیدمصنوعات کی پیکنگ ان کے فارم پر جاری تھی۔

بریگیڈیئر بن درویش کا کہنا تھا کہ شارجہ پولیس ریاست میں ہونے والی ایسی کسی بھی غیر قانونی تجارت و عمل کے خلاف فوری کارروائی کرے گی تاکہ ریاست کا امن و استحکام برقرار رہے۔

انہوں نے شہریوں پر زور دیتے ہوئے کہا کہ عوام ایسے ریاستی حکام کے ساتھ تعاون کریں اور کسی بھی غیر قانونی حرکت کی خبر فوری پولیس کو دیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں