پراسرار مخلوق کی تباہی سے شہری خوفزدہ۔۔ ویڈیو دیکھیں -
The news is by your side.

Advertisement

پراسرار مخلوق کی تباہی سے شہری خوفزدہ۔۔ ویڈیو دیکھیں

بالی ووڈ کی مہنگی ترین فلم 2.0 کا ٹریلر جاری کردیا گیا

ممبئی: بھارت میں پراسرار مخلوق کی آمد نے تباہی مچا دی جس کے باعث شہری خوفزدہ ہیں، دراصل ہم بات کررہے ہیں بھارت کی نئی آنے والی مہنگی ترین فلم 2.0 کی جس کا ٹریلر جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق فلم کا ٹریلر جاری کرنے کی تقریب چنائی میں منعقد ہوئی جس میں رجنی کانت، اکشے کمار معروف میوزک کمپوزر اے آر رحمان سمیت دیگر نامور شخصیات نے شرکت کی۔

بھارت کی پہلی تھری ڈی فلم کا ٹریلر 2 منٹ 2 سیکنڈ پر محیط ہے جس کے ابتدا میں دکھایا گیا ہے کہ موبائل فون ایک دم فضا میں اڑنے لگے اور پھر لوگوں کو کسی نے دھمکی دی۔

2.0 trailer rajinikanth akshay kumar

ایکشن سے بھرپور اس روبوٹک فلم میں اکشے کمار سپر ولن کا کردار ادا کررہے ہیں جن کو ٹریلر پراسرار مخلوق سے ٹکراتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

اکشے کمار دراصل ایسا کردار ادا کررہے ہیں جو دنیا کو نقصان پہنچانے کی کوشش میں لوگوں کو بے وقوف بنا رہے ہیں جبکہ رجنی کانت (ڈاکٹر وسی کرن) کا کردار ادا کررہے ہیں جو دنیا کو ربوٹک تباہی سے نجات دلانے کی کاوشوں میں مصروف ہیں۔

رجنی کانت اس ٹریلر میں بھرپور ایکشن میں نظر آئے جو ’چٹی‘ کی مدد سے ایمی جیکن (اکشے کمار) کو زیر کررہے ہیں۔ قبل ازیں 14 ستمبر کو فلم 2.0 کا ٹیزر جاری کیا گیا تھا جس پر شائقین نے ملا جھلا ردعمل دیا تھا۔

فلم کا بجٹ543 (لگ بھگ ساڑھے پانچ ارب) کروڑ ہے اسی وجہ سے اسے بھارت کی مہنگی ترین فلم کرار دیا گیا، یہ وہ واحد فلم ہے جسے بیک وقت کئی زبانوں میں ریلیز کیا جائے گا۔

مزید پڑھیں: ساڑھے پانچ ارب کی لاگت سے بننے والی بھارت کی مہنگی ترین فلم کا ٹیزرریلیز

68 سالہ رجنی کانت 2.0 میں کلیدی کردار ادا کر رہے ہیں، یاد رہے کہ فلم 2.0 رجنی کانت ہی کی 2011 میں ریلیز ہونے والی سپرہٹ فلم روبوٹ کا سیکوئل ہے، ایس شنکر ہی اس کے ہدایت کار ہیں جنہوں نے روبوٹ میں بھی ہدایت کاری کے امور انجام دیے تھے۔

بالی وڈ کے اسٹار اکشے کمار ولن کا کردار  ادا کرتے نظر آئیں گے ، اس فلم کی شوٹنگ میں 3 سال سے زیادہ کا عرصہ لگا۔

واضح رہے کہ رجنی کانت کا شمار بھارت کے میگا اسٹارز میں‌ ہوتا ہے یہی وجہ ہے کہ اُن کی مداحوں میں اثرپذیری اور دیوانگی خانز سے بہت زیادہ ہے۔

تمل زبان میں‌ شوٹ ہونے والی یہ فلم 29 نومبر کو 13 زبانوں میں دنیا بھر میں ریلیز کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں