The news is by your side.

Advertisement

ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کیا کرنے جارہی ہیں؟

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب کے معاون خصوصی کے عہدے سے مستعفی ہونے والی ڈاکٹر فردوش عاشق اعوان نے اپنے سیاسی مستقبل سے متعلق بڑا فیصلہ کیا ہے۔

ذرائع کے مطابق ڈاکٹرفردوس عاشق اعوان نے گورنرہاؤس لاہور سےاپنا تمام سامان اٹھا لیا ہے، معاون خصوصی برائے وزیراعلیٰ پنجاب کا عہدہ سنبھالنے کے بعد سے فردوس عاشق گورنر ہاؤس میں رہائش پذیر رہیں۔

تاہم ذرائع کا کہنا ہے کہ اب فردوس عاشق اعوان نے گورنرہاؤس میں سرکاری رہائشگاہ کو خالی کردیا ہے، فردوس عاشق اعوان اب زیادہ وقت اپنےحلقےسیالکوٹ میں گزاریں گی۔

دوسری جانب فردوس عاشق اعوان کی معاون خصوصی کے عہدے سے استعفیٰ دینے کی اندرونی کہانی سامنے ‏آگئی ہے، نمائندہ اے آر وائی نیوز نے اپنے ذرائع کے حوالے سے بتایا کہ فردوس عاشق اور وزیراعلی آفس ‏میں تعلقات بیس جولائی سےسردمہری کاشکار تھے۔

فردوس عاشق نےسیالکوٹ الیکشن سےقبل حکومت کویقین دلانےکے لیےاستعفےکی پیشکش کی ‏تھی جب کہ سیالکوٹ کی تنظیم نے پارٹی عہدیداروں کو فردوس عاشق کی عدم دلچسپی سے آگاہ ‏کیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں: پنجاب اسمبلی میں داخلے سے کس کی ایما پر روکا گیا؟ فردوس عاشق اعوان نے بڑا دعویٰ کردیا

ضمنی الیکشن جیتنےکے تین دن بعد ایوان وزیراعلیٰ نے فردوس عاشق کو استعفےکی ہدایت کی تھی ‏اور چھ اگست استفعیٰ لینے کا آخری دن مقرر کیا گیا۔

فردوس عاشق نےاستعفےسے پہلے وزیراعظم ہاؤس سےاسائنمنٹ لینے کی کوشش کی اور چھ اگست ‏کو استعفےسے قبل تینگھنٹے تک وزیراعلی کا انتظار کرتی رہیں، وزیراعلیٰ سے مختصر ملاقات کے ‏بعد فردوس عاشق نے استعفیٰ دے دیا۔

فردوس عاشق نےاستعفے کے بعد وزیراعظم سے ملنے کی بھی کوشش کی تاہم وزیراعظم سے ‏ملاقات میں خاطر خواہ نتائج حاصل نہ کرسکیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں