The news is by your side.

Advertisement

چینی قونصل خانے پرحملے کی کوشش ناکام ‘ 2 پولیس اہلکار شہید ‘ 3 دہشت گرد ہلاک

کراچی : شہرقائد کے علاقے کلفٹن میں واقع چینی قونصل پر حملے میں 2 پولیس اہلکار شہید اور ایک زخمی ہوگیا جبکہ جوابی کارروائی میں 3 دہشت گرد مارے گئے۔

تفصیلات کے مطابق صبح سوا نو بجے کے قریب 3 حملہ آوروں نے کراچی کے علاقے کلفٹن میں واقع چینی قونصل خانے میں داخل ہونے کی کوشش کی تاہم گارڈز کے روکنے پر دہشت گردوں نے فائرنگ کردی، جس پر قونصلیٹ پرتعینات سیکیورٹی گارڈز نے بھی جوابی فائرنگ کی، اسی دوران دھماکے کی آواز بھی سنی گئی۔

فائرنگ کے تبادلے میں 2 پولیس اہلکار شہید جبکہ ایک زخمی ہوا جبکہ 3 دہشت گرد بھی مارے گئے۔

فائرنگ کی اطلاعات ملنے کے بعد قانون نافذ کرنے والے اداروں نے قونصل خانے کے ساتھ اطراف کے علاقے کا محاصرہ کیا اور ٹریفک کی آمدورفت بھی روک دی گئی۔

جناح اسپتال کے شعبہ حادثات کی سربراہ ڈاکٹرسیمی جمالی نے واقعے میں 2 پولیس اہلکاروں کی شہادت کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ واقعے میں زخمی ہونے والے سیکیورٹی گارڈ کو بھی امداد فراہم کی جا رہی ہے۔

وزیراعلیٰ سندھ کی چینی قونصلر جنرل سے ملاقات


وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ سیکیورٹی فورسز کی جانب سے قونصل خانے کو کلیئر قرار دینے کے بعد چینی قونصلیٹ پہنچے جہاں انہوں نے چینی قونصلر جنرل سے ملاقات کی۔

چینی قونصلر جنرل نے دہشت گردوں کے حملے میں شہید ہونے والے پولیس اہلکاروں کو سلام پیش کیا۔

اے آئی جی امیر شیخ


ایڈیشنل آئی جی امیر شیخ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ چینی قونصلیٹ پرحملے میں 2 پولیس اہلکارشہید ہوئے، 3 دہشت گرد مارے گئے، ایک کے پاس خودکش جیکٹ اوردیگرسامان تھا۔

اے آئی جی نے بتایا کہ چینی قونصلیٹ پرحملہ کرنے والے دہشت گردوں کی تعداد 3 تھی اطلاع ہے، علاقے میں سرچنگ مکمل کرلی گئی۔

ایڈیشنل آئی جی کے مطابق دہشت گرد قونصل خانے میں داخل ہونے کی کوشش کررہے تھے، دہشت گرد قونصل خانے کے احاطے تک پہنچے تھے۔

پولیس چیف نے بتایا کہ سیکیورٹی فورسز نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے تینوں حملہ آوروں کو ہلاک کرکے ان کے قبضے سے خودکش جیکٹس اور اسلحہ برآمد کرلیا۔

وزیراعلیٰ سندھ کا چینی قونصلیٹ کے قریب فائرنگ کانوٹس


وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے چینی قونصل خانے کے قریب فائرنگ کا نوٹس لیتے ہوئے ایڈیشنل آئی جی کو مزید پولیس کی نفری بھیجنے کی ہدایت کردی۔

مراد علی شاہ نے اے آئی جی کو ہدایت کی کہ آپ خود نگرانی کریں، مجھے پل پل خبردیں، چینی قونصلیٹ کےعملے کی حفاظت یقینی بنائی جائے۔

وزیراعلیٰ سندھ کا چینی قونصلر جنرل سے رابطہ


ترجمان وزیراعلیٰ ہاؤس کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ نے چینی قونصلر جنرل سے رابطہ کیا اور خیریت دریافت کی جس پر انہوں نے کہا کہ میں خیریت سے ہوں۔

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کہا کہ سندھ حکومت اورسیکیورٹی اہلکارآپ کی حفاظت کے لیے مامورہیں۔

عسکری ذرائع کے مطابق چینی قونصلیٹ میں دہشت گردوں کے داخلے کی کوشش ناکام بنادی گئی، رینجرزقونصلیٹ میں داخل ہوگئی، قونصلیٹ میں موجود تمام عملہ محفوظ ہے۔

عسکری ذرائع کا کہنا ہے کہ صورت حال پرقابوپالیا گیا ہے، علاقہ کلیئرکردیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں