اکشے اور سلمان ایک سال میں سب سے زیادہ کمانے والے اداکار
The news is by your side.

Advertisement

اکشے اور سلمان ایک سال میں سب سے زیادہ کمانے والے اداکار

واشنگٹن: امریکا کے نامور جریدے فوبز نے ایک سال کے دوران سب سے زیادہ کمانے والے اداکاروں کی فہرست جاری کردی جس کے ابتدائی 10 افراد میں اکشے کمار اور سلمان خان بھی جگہ بنانے میں کامیاب رہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی جریدے فوبز نے گزشتہ برس جون 2017 سے جون 2018 تک سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے اداکاروں کی فہرست جاری کی جس میں ہالی ووڈ کے  58 سالہ آسکر ایوارڈ یافتہ اداکار و ہدایت کار جارج کلونی 2 کروڑ 39 لاکھ لے کر سرفہرست رہے۔

فوربز میگزین کی جانب سے شائع ہونے والی فہرست کے مطابق سابق ریسلر اور نامور ہالی ووڈ اداکار راک ایک سال میں 1 کروڑ چوبیس لاکھ ڈالرز معاوضہ لے کر دوسرے اسی طرح رابرٹ ڈوئنی 81 لاکھ روپے کے ساتھے تیسرے جبکہ چینی اداکار جیکی چن نے ایک سال میں 45 لاکھ پچاس ہزار ڈالرز کما کر پانچویں نمبر پر آئے۔

مزید پڑھیں: سلمان خان اور دپیکا سب سے زیادہ کمانے والے بھارتی اداکار

امریکی جریدے کی جانب سے شائع کردہ فہرست کے مطابق بالی ووڈ اداکار اکشے کمار نے سلمان خان کو پیچھے چھوڑ دیا اور وہ 40 لاکھ پچاس ہزار ڈالرز (بھارتی کرنسی کے حساب سے 284 کروڑ روپے) کے ساتھ ساتویں پوزیشن حاصل کرسکے۔

بالی ووڈ کے دبنگ خان نے ایک سال میں 38 لاکھ پچاس ہزار ڈالرز (270 کروڑ روپے) کے ساتھ نویں نمبر پر رہے۔

واضح رہے کہ امریکی جریدہ فوربز ہر سال دنیا بھر میں سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے اداکاروں کی فہرست جاری کرتا ہے، جس میں فلموں کا باکس آفس پر کاروبار اور اداکار کی فیس کو مدنظر رکھا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ کمانے والے 100 افراد کی فہرست جاری

خیال رہے کہ گزشتہ برس جاری ہونے والی فوربز میگزین کی فہرست میں شاہ رخ خان آٹھویں سب سے زیادہ کمانے والے اداکار تھے تاہم امسال وہ جگہ بنانے میں ناکام رہے جبکہ اکشے کمار نے اوپر کی پوزیشن حاصل کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں