جرمنی میں خاتون کا قتل، پولیس نے قاتل کی تلاش تیز کردی: Geramany
The news is by your side.

Advertisement

جرمنی میں خاتون کا قتل، پولیس نے قاتل کی تلاش تیز کردی

برلن: جرمنی میں قتل ہونے والی ایک خاتون کے قاتل کی گرفتاری کے لیے پولیس نے کارروائیاں تیز کردیں۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ روز ایک شخص نے جرمن شہر ڈسلڈورف میں ایک چھتیس سالہ خاتون کو چاقو کے وار کر کے شدید زخمی کر دیا تھا، بعد ازاں وہ خاتون اسپتال میں انتقال کر گئی تھیں۔

جرمن میڈیا کے مطابق ڈسلڈورف کی پولیس ایک ایسے چوالیس سالہ ایرانی مرد کی تلاش میں ہے، جس نے مبینہ طور پر چاقو کے وار کر کے مذکورہ خاتون کو قتل کر دیا تھا۔

مشتبہ ایرانی قاتل کا نام علی اکبر بتایا گیا ہے، منگل کے روز پولیس نے اس کی تصویر بھی جاری کی تھی، جبکہ قتل کے محرکات اب تک واضح نہیں ہیں، پولیس نے گرفتاری کے لیے کارروائیاں تیز کردی ہیں۔

جرمنی: چاقو بردار شخص کا بس پر حملہ، 9 افراد زخمی

خیال رہے کہ گذشتہ ماہ جرمن شہر لیوبیک میں ایک مسافر بس معروف ساحل کی طرف رواں دواں تھی کہ بس میں بیٹھے ایک شخص نے چاقو نکال کر لوگوں پر حملہ کرنا شروع کردیا جس کے نتیجے میں 9 افراد زخمی ہوگئے تھے۔

بعد ازاں بس ڈرائیور نے ہوشیاری کا مظاہرہ کرتے ہوئے بس روک دی اور مسافروں کو بھاگنے کا موقع فراہم کیا، بس رکتے ہی مسافروں نے بھاگ کر اپنی جان بچائی تھی۔

واضح رہے کہ حال ہی میں جرمنی کے شہر فلینزبرگ کے مرکزی ٹرین اسٹیشن پر ایک چاقو بردار شخص نے خنجر سے حملہ کرکے خاتون پولیس اہلکار اور ایک شہری کو زخمی کردیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں