The news is by your side.

اسلام آباد میں شوہر نے بیوی کو ٹب میں ڈبو کر موت کے گھاٹ اتار ڈالا

دارالحکومت اسلام آباد کے تھانہ چک شہزاد کی حدود میں شوہر نے بیوی کو سر پر وار کے بعد پانی سے بھرے ٹب میں ڈبو کر قتل کر دیا جس کے بعد پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے ملزم کو گرفتار کرلیا۔

ترجمان اسلام آباد پولیس کے مطابق مقتولہ کی شناخت 37 سالہ سارہ بی بی کے نام سے ہوئی، وہ گزشتہ روز دبئی سے اسلام آباد پہنچیں، سارہ سینئر صحافی ایاز میر کی بہو تھیں۔

مزید پڑھیں: رقم کی خاطر بیوی نے شوہر کو نیند کی گولیاں کھلا کر نہر میں پھینک دیا

پولیس نے کہا کہ مقتولہ کی 3 ماہ قبل شادی ہوئی تھی اور گزشتہ روز ملزم سے تلخ کلامی ہوئی، ملزم نے مقتولہ کے سر میں راڈ مارا جس سے وہ بے ہوش ہوئیں، ملزم نے مقتولہ کو ٹب میں پھینک کر اس میں پانی ڈالا جس سے موت ہوئی۔

مقتولہ کا پوسٹ مارٹم مکمل

دوسری جانب ذرائع کا کہنا ہے کہ مقتولہ کا پولی کلینک اسپتال میں پوسٹ مارٹم مکمل کرلیا گیا جس میں ان کے جسم کے مختلف حصوں پر زخموں کے نشانات تھے۔

ذرائع کے مطابق پوسٹ مارٹم میں سارہ کے سر پر زخم کی تصدیق کی گئی تاہم پوسٹ مارٹم میں سارہ کے قتل کی وجہ کا تعین نہ ہو سکا۔

ڈاکٹرز نے متقولہ کے موت کے تعین کے لیے فرانزک ٹیسٹ کرانے کا فیصلہ کیا ہے۔ ڈاکٹرز نے فرانزک کے لیے سارہ کے اعضا کے سیمپلز حاصل کرلیے، فرانزک کے لیے سیمپلز پنجاب سائنس ایجنسی لاہور بھجوائے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں