پی ایس تھری کی فاتح ٹیم کے ساتھ جشن بنائیں‌ گے:چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان psl
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل تھری کی فاتح ٹیم کے ساتھ جشن منائیں‌ گے: عمران خان

اسلام آباد: چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کا کہنا ہے کہ ان کی نیک تمنائیں پی ایس ایل میں‌ شامل تمام ٹیموں اور فرنچائز کے ساتھ ہیں.

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین نے پی ایس ایل کے لئے نیک تمناؤں کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ انٹرنیشنل کرکٹ کی پاکستان واپسی قوم کی دیرینہ خواہش ہے، میری دعائیں پی ایس ایل ٹیموں اور کھلاڑیوں کے ساتھ ہیں.

انھوں نے کہا کہ پاکستان میں کھیلوں خصوصاً کرکٹ کا فروغ ہماری اولین ترجیح ہے، اقتدار میں آئے تو کرکٹ کاڈھانچہ مضبوط کرتے ہوئے کھیل کے شعبے میں میں مزید نکھار لائیں گے.

عمران خان کا کہنا تھا کہ جو ٹیم بہترین کارکردگی دکھائے گی اس کے ساتھ جیت کی خوشیاں منائیں گے، انٹرنیشنل کرکٹ کی پاکستان واپسی قوم کی دیرینہ خواہش ہے، ہمارے نیک نیک تمنائیں اس ٹورنامینٹ کے ساتھ ہیں.


کراچی کنگزکےانٹرنیشنل کھلاڑیوں سمیت پورا اسکواڈ لاہور پہنچ گیا


واضح رہے کہ اس وقت پاکستان سپر لیگ کا تیسرا ایڈیشن جاری ہے. لاہور میں‌ ناک آئوٹ مقابلے میں‌ پشاور زلمی اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز مدمقابل ہیں. مقابلے کی فاتح ٹیم کا کل زندہ دلوں کے شہر میں کراچی کنگز سے مقابلہ ہوگا. اس میگا ایونٹ کا فائنل کراچی میں کھیلا جائے گا، جس کے لیے بھرپور تیاری کی گئی ہیں.

یاد رہے کہ ماضی کے برعکس اس سیزن میں چھ ٹیموں نے شرکت کی، ملتان سلطانز کا یہ پہلا سیزن تھا، جس کی قیادت شعیب ملک کر رہے تھے. البتہ سیزن کی مہنگی ترین ٹیم پلے آف مرحلے میں پہنچنے میں‌ ناکام رہی تھی.


قذافی اسٹیڈیم میں ہونے والے میچ کے لیے انتظامات مکمل


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں