The news is by your side.

Advertisement

سعد رفیق کے استعفی تک لواحقین کو انصاف نہیں ملے گا، عمران خان

لودھراں : پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ نیب بڑے ڈاکوﺅں پر ہاتھ نہیں ڈالتا جس کی وجہ سے ملک میں کرپشن کم نہیں بلکہ زیادہ ہو رہی ہے ، بڑے ڈاکوﺅں کو پکڑنے تک احتساب ممکن نہیں۔


چیئرمین تحریک انصاف عمران لودھراں میں ٹرین حادثے میں جاں بحق ہونے والے افراد کے لواحقین سے تعزیت کے بعد میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ ٹرین حادثہ غفلت کا نتیجہ ہے جس کا کوئی نہ کوئی ذمہ دار ہے ۔وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کو مستعفیٰ ہوجانا چاہیے۔

انہوں نے وفاقی وزیر ریلوے کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ جب تک سعد رفیق مستعفیٰ نہیں ہوں گے تب تک ورثاء کو انصاف نہیں مل سکتا اور نہ ہی یہ کیس کبھی منطقی انجام تک نہیں پہنچ سکے گا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ نیب کی وجہ سے ملک میں کرپشن کم نہیں بلکہ زیادہ ہو رہی ہے، نواز شریف کے خلاف کرپشن کے 12 مقدمات ہیں لیکن اب تک ان مقدمات پر کوئی کارروائی نہیں ہو سکی ہے ادارے وزیراعظم کے ذاتی ملازم بنے ہوں تو احتساب کیسے ہو سکتا ہے ؟

پاناما کیس کے حوالے سے انکا کہنا تھا کہ ہم نے آئی سی آئی جے کی ای میل سے ثابت کیا ے کہ مریم نواز بینی فشری آنر اور لندن فلیٹس کی اصل مالک ہیں ۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف نے رابطہ مہم شروع کر دی ہے ، ہم اگلے الیکشن کی تیاری کر رہے ہیں اور پاناما کیس کے بعد اگلا کام پارٹی کو منظم کر کے ذبردست انتخابی مہم چلانا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں