The news is by your side.

عمران خان کی نوجوانوں کو’’عمران ٹائیگرز‘‘میں شمولیت کی دعوت

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے نوجوانوں کو’’عمران ٹائیگرز‘‘میں شمولیت کی دعوت دیدی۔

عمران خان نے’’عمران ٹائیگرز‘‘میں شمولیت کا طریقہ کار بھی واضح کر دیا۔ انہوں نے کہا کہ نوجوانوں کو’’عمران ٹائیگرز‘‘میں شمولیت کی دعوت دےرہا ہوں عمران ٹائیگر میں وہ جنونی ہوں گے جو گھرگھر میرا پیغام لےجائیں گے۔

عمران خان نے کہا کہ میرا پیغام حقیقی آزادی ہے میراپیغام ہےکہ کیسےہم ایک خودارقوم بن سکتے ہیں ملک میں ناانصافی اور جہالت کا نظام ہے غریب چوری کرے تو وہ جیل میں اور امیر کرے تو این آراو مل جاتاہے۔

انہوں نے کہا کہ اقبال کا شاہین وہ ہےجو زنجیریں توڑ کر پرواز کرتا ہے ہم بدقسمتی سےاب تک آزاد قوم نہیں بن سکے حقیقی آزادی کاسفراب فیصلہ کن مرحلےمیں داخل ہوچکاہے حقیقی آزادی کاپیغام پہنچانے کیلئے اپنے نوجوانوں کی ضرورت ہے مجھےالیکشن کےدن دھاندلی روکنےکیلئےبھی نوجوانوں کی ضرورت ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ مافیا دھاندلی سے الیکشن جیت جاتا ہے چاہتا ہوں نظریاتی نوجوان پولنگ اسٹیشن پر موجود رہیں ہم انشااللہ دھاندلی کے باوجود اس ملک کو مافیا سےآزاد کرائیں گے، نوجوان 03001119444 نمبر پر اور وٹس ایپ پر yes لکھ کرسینڈکریں۔

چیئرمین نے کہا کہ نوجوان میسج میں’’یس‘‘لکھ کرسینڈکریں اورعمران ٹائیگرکاحصہ بن جائیں، یس لکھنےکےبعدویب سائٹ کانام میسج میں آئیگا،اس میں رجسٹرہوجائیں چاہتاہوں کہ سب نوجوان اس میں بھرپورطریقےسےشرکت کریں نوجوانوں کی شمولیت حقیقی آزادی کی طرف پہلاقدم ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں