The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں کرکٹ کھیلنے پر دہری خوشی محسوس کررہا ہوں، عمران طاہر

لاہور : ورلڈ الیون کے باؤلرعمران طاہر نے کہا ہے کہ پاکستان آمد پر بہت خوشی ہے میں اسی ملک میں پیدا ہوا اور اسی سرزمین پر پلا پڑھا بڑھا ہوں اس لیے یہاں میچ کھیلنے پر دہری خوشی ہو رہی ہے.

وہ ورلڈ الیون اور پاکستان کے مابین ہونے والے ٹی ٹوئنٹی میچ سے قبل میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے، عمران طاہر نے کہا کہ ورلڈ الیون میں شامل تمام کھلاڑی پاکستان آمد پر بہت خوش ہیں اور یہاں خود کو محفوظ اور پُر لطف محسوس کر رہے ہیں.

عمران طاہر نے کہا کہ ورلڈ الیون کے تمام کھلاڑی کی یہ کوشش پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ کی بحالی کیلئے ہے جس کے لیے کافی پُرعزم ہیں تاکہ کرکٹ کو چاہنے والے ملک میں کرکٹ کی سرگرمیاں دوبارہ سے بحال ہوں.

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں کھیلنا میری خواہش اورخواب تھا اور آج پاکستان آکر یہاں میچ کھیلنے کو اپنی خوش قسمتی سمجھتا ہوں اور امید کرتا ہوں کہ آج شائقین کواچھی کرکٹ دیکھنے کوملے گی.

عمران طاہر نے کہا کہ پاکستان میں بے پناہ ٹیلنٹ ہے اور پاکستان کرکٹ سے پیار کرنے والے والوں کا ملک ہے اور موجودہ آئی سی سی چیمپئن بھی ہے اس لیے یہاں کرکٹ کی بین الااقوامی سرگرمیوں کا آغاز ہونا چاہیے تھا.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں