The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوج کی ایل او سی پر فائرنگ، معمر خاتون شہید، 3 شہری زخمی

راولپنڈی: بھارتی فوج کی لائن آف کنٹرول (ایل او سی ) پر بلا اشتعال فائرنگ سے معمر خاتون شہید اور 4 سالہ نایاب سمیت 3 شہری زخمی ہوگئے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر ) کے مطابق بھارتی فوج فوج کی ایل او سی پر جنگ بندی معاہدے کی خلاف ورزیاں جاری ہیں، بھارتی فوج نے تتہ پانی، جندروٹ سیکٹرز پر بلا اشتعال فائرنگ کرتے ہوئے شہری آبادی کو نشانہ بنایا۔

ترجمان پاک فوج کے مطابق بھارتی فوج کی فائرنگ سے 50 سالہ خاتون شہید ہوگئیں، فائرنگ سے 4 سالہ نایاب سمیت 3 شہری زخمی ہوگئے۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ زخمیوں کو طبی امداد کے لیے اسپتال منتقل کردیا گیا ہے، بھارتی فوج نے بھاری ہتھیاروں کا اندھا دھند استعمال کیا۔

مزید پڑھیں:ایل او سی : بھارتی فوج کی اقوام متحدہ کی گاڑی پر فائرنگ

واضح رہے کہ چند روز قبل  بھارتی فوج نے اقوام متحدہ کے امن مشنز کی گاڑی کو بھی نشانہ بنایا تھا۔

پاک فوج کے ترجمان کا کہنا تھا کہ یو این مبصرین چری کوٹ کے پولاس گاؤں میں بھارتی اشتعال انگیزیوں کے متاثرین سے ملنے  جارہے تھے کہ راستے میں بھارتی فوج نے ان کی گاڑیوں کو نشانہ بنایا، خوش قسمتی سے دونوں یو این مبصر محفوظ رہے  جنہیں پاک فو ج نے ریسکیو کرکے بحفاظت راولاکوٹ پہنچا دیا۔

یاد رہے کہ 14 دسمبر کو بھارتی فورسز نے ایل او سی کے چری کوٹ سیکٹر پر بلا اشتعال فائرنگ کی تھی جس کے نتیجے میں 45 سالہ شہری زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں