The news is by your side.

Advertisement

رواں برس عالمی اردو کانفرنس کس طرح منعقد ہوگی؟

کراچی: صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی کے سب سے بڑے ثقافتی و ادبی اجتماع عالمی اردو کانفرنس کی رونقیں بھی کرونا وائرس کے باعث ماند پڑ گئیں، رواں برس عالمی اردو کانفرنس آن لائن منعقد کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد کے آرٹس کاؤنسل کے صدر احمد شاہ نے پریس کانفرنس سے خطاب کیا جس میں انہوں نے تصدیق کردی کہ رواں برس تیرہویں عالمی اردو کانفرنس آن لائن منعقد کی جائے گی۔

احمد شاہ کا کہنا تھا کہ عالمی اردو کانفرنس گزشتہ 12 برس سے ہورہی ہے اور یہ اس کا تیرہواں سال ہے، اس سال بھی کرونا وائرس کی وبا کے باوجود یہ مکمل اہتمام سے منعقد کی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ ہر سال اردو کانفرنس کے موقع پر آرٹس کاؤنسل میں تل دھرنے کی جگہ نہیں ہوتی، یہی وجہ ہے کہ حالات کو دیکھتے ہوئے اس بار اس میں عوام کی شرکت کو محدود کیا جارہا ہے۔

احمد شاہ نے بتایا کہ اس سال بھی نہ صرف پورے ملک بلکہ پوری دنیا سے مہمان و معززین کانفرنس میں شرکت کریں گے تاہم بڑی عمر کے معززین، مصنفین، شاعر اور اہل ادب، جن کی صحت کو خطرات لاحق ہوسکتے ہیں، اس سال آن لائن شرکت کریں گے۔

انہوں نے بتایا کہ بھارت سے معروف شاعر گلزار اور ان کی اہلیہ و اداکارہ شبانہ اعظمی بھی آن لائن اس کانفرنس میں شرکت کریں گی۔

احمد شاہ کے مطابق کانفرنس میں سیشنز حسب معمول منعقد ہوں گے البتہ عام افراد کا داخلہ ممنوع ہوگا، اس کی کوریج کے لیے صحافیوں کو داخلے کی اجازت دی جائے گی، علاوہ ازیں محدود تعداد میں مصنفین و شاعر حضرات بھی شریک ہوسکیں گے تاہم انہیں پہلے سے رجسٹریشن کروانی ہوگی۔

انہوں نے مزید کہا کہ 3 دسمبر کی شام 4 بجے سے شروع ہونے والی کانفرنس کے تمام سیشنز آرٹس کاؤنسل کے یوٹیوب اور فیس بک صفحات سے لائیو نشر کیے جائیں گے۔

تیرہویں عالمی اردو کانفرنس 3 دسمبر سے 6 دسمبر 2020 تک منعقد کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں