The news is by your side.

Advertisement

سنیما گھروں میں جوکر کا راج

ہولی ووڈ کی سائیکولوجی تھرلر فلم ’جوکر‘ نے سینما گھروں پر قبضہ جما کر رکھا ہے، فلم اپنی ریلیز سے اب تک 55 ملین ڈالر کما چکی ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی باکس آفس پر پرتشدد ولن جوکر کا راج برقرار ہے۔ ہالی ووڈ کی جرائم پر مبنی ڈرامہ فلم دوسرے ہفتے بھی کمائی کی دوڑ میں سب سے آگے رہی۔

اینی میٹڈ فلم ’دی ایڈمز فیملی‘ باکس آفس پر دوسرے اور ایکشن سے بھرپور فلم ’جیمنی مین‘ تیسرے نمبر پر رہی۔

فلم جوکر میں آرتھر فلیک نامی ایک شخص کی کہانی بتائی گئی ہے جو ذہنی بیماری کا شکار ایک کامیڈین ہے۔ ذاتی اور پیشہ ورانہ زندگی میں مشکلات کے باعث وہ جرم کا راستہ اختیار کر لیتا ہے۔

فلم میں پرتشدد مناظر موجود ہیں جس کے باعث اس پر تنقید کی جارہی ہے، تاہم اس پر کی جانے والی تنقید اور تنازعات ہی اس کی مقبولیت کا باعث بن رہے ہیں۔

فلم کے ہدایت کار ٹوڈ فلپس پر تنقید کی جارہی ہے کہ انہوں نے ایک پرتشدد شخص کو قابل ستائش انداز میں پیش کیا ہے، تاہم انہوں نے اور فلم کے مرکزی کردار کوائین فیونکس نے واضح طور پر کہا کہ وہ اس کے ذمہ دار نہیں کہ لوگ اس فلم کا کیا اثر لیتے ہیں۔

فلم کی ریلیز کے موقع پر حالات خرابی کا خدشہ بھی تھا یہی وجہ تھی کہ اس کی ریلیز کے موقع پر امریکا بھر میں سیکیورٹی ہائی الرٹ کردی گئی، تاہم ابھی تک اس فلم کے باعث ایسا کوئی پرتشدد واقعہ رونما نہیں ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں