The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں 28 سے30 جولائی کے دوران موسلادھار بارش کا امکان

29اور 30جولائی کوتیزبارش کی پیش گوئی

کراچی : محکمہ موسمیات نے بارش کے نئے بننے والے سسٹم سے کراچی میں 28 سے 30 جولائی کے دوران موسلادھار بارش کی پیش گوئی کردی جبکہ کراچی میں آج دوپہر کے وقت گرد آلود ہوائیں چلنے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات نے کراچی والوں کو اٹھائیس جولائی سےتیزبارشوں کی نوید سنادی، راجستھان سے آنے والابارش کا نظام ستائیس جولائی کوکراچی میں داخل ہوگا، نظام کےباعث کراچی سمیت سندھ میں تیز بارشیں ہوں گی۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کراچی سمیت سندھ میں اٹھائیس سے تیس جولائی کے دوران مون سون کی کی پہلی موسلادھار بارش کا امکان ہے جبکہ آج بھی موسم گرم اور خشک رہے گا تاہم دوپہر کے وقت گرد آلود ہوائیں چلنے اور بونداباندی کاامکان ہے۔

کراچی شہر کا موجودہ درجہ حرارت 33 سینٹی گریڈ اور ہوا میں نمی کا تناسب 60 فیصد اور 26 کلو میٹر کی رفتار سے ہوا چل رہی ہے۔

دوسری جانب شمالی علاقوں اور بالائی پنجاب میں موسلادھاربارشوں کانیا سلسلہ شروع ہورہا ہے، جو ہفتے کے روز تک جاری رہے گا۔

محکمہ موسمیات نے اسلام آباد، راولپنڈی، لاہور، سرگودھا، گوجرانوالہ، فیصل آباد، ہزارہ ، مالاکنڈ، پشاور، مردان اور کشمیرمیں اکثر مقامات پر تیزہواؤں اورگرج چمک کیساتھ بارش کی پیش گوئی کی ہے جبکہ برساتی نالوں میں طغیانی کاخدشہ اور پہاڑی علاقوں میں لینڈسلائیڈنگ کی وارننگ بھی جاری کردی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں