The news is by your side.

Advertisement

کریم چوری کا الزام، میڈرڈ کی وزیر اعلیٰ عہدے سے مستعفی

اسپین: سپر مارکیٹ میں کریم چوری کے الزام پر اسپین کے صوبے میڈرڈ کی وزیر اعلیٰ اپنے عہدے سے مستعفی ہوگئیں۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق اسپین کے صوبے میڈرڈ کی خاتون وزیر اعلیٰ کرسٹینا سیفونٹیس اس وقت اپنے عہدے سے استعفیٰ دینا پڑ گیا جب ان پر ڈپارٹمنٹل اسٹور سے کریم چوری کرنے کا الزام لگایا گیا۔

وزیر اعلیٰ نے اعتراف کیا ہے کہ سپر مارکیٹ سے انہوں نے کریم کے دو پیکٹ چوری کیے تھے بعدازاں چالیس یورو ان کی قیمت ادا کردی گئی تھی، سپر مارکیٹ انتظامیہ کی جانب سے کرسٹینا کے خلاف کسی قسم کی شکایت درج نہیں کرائی گئی۔

کریم چوری کا یہ واقعہ 2011 میں پیش آیا تھا، اس فوٹیج میں مسز سیفونٹیس کو جنوبی میڈرڈ میں واقع ایک سپریم کورٹ کے سیکیورٹی گارڈ کے سامنے اپنا بیگ خالی کرتے دیکھا جاسکتا ہے۔

واضح رہے کہ وزیر اعلیٰ کرسٹینا سیفونٹیس وزیر اعظم ماریانو راخوی کی قدامت پسند پیپلزپارٹی سے تعلق رکھتی ہیں، وزیر اعظم بھی حالیہ دنوں میں ایم اے کے ایک مقالے میں جعل سازی کے الزامات کا سامنا کرچکے ہیں، جامعہ کارلوس کے ملازمین کا کہنا تھا کہ مقالے پر ثبت دستخط ماریانو راخوی کے نہیں بلکہ جعلی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں