The news is by your side.

Advertisement

بیڈمنٹن کی قومی چیمپین مہور شہزاد نے اناپورنا انٹرنیشنل بیڈمنٹن چیمپین شپ جیت لی

کھٹمنڈو: بیڈمنٹن میں قومی چیمپین مہور شہزاد نے نیپال کے دارالحکومت کھٹمنڈو میں کھیلی جانی والی اناپورنا انٹرنیشنل بیڈمنٹن چیمپین شپ 2018 جیت لی۔

تفصیلات کے مطابق اناپورنا کارپوریٹ انویٹیشنل انٹرنیشنل بیڈمنٹن ٹورنامنٹ چیمپین شپ 2018 کٹھمنڈو میں 23 سے 28 جولائی کھیلی گئی جسے پاکستانی اسٹار بیڈمنٹن پلیئر مہور شہزاد نے جیت لیا۔

بیڈمنٹن ٹورنامنٹ میں پاکستان کے علاوہ بھارت، بنگلہ دیش اور نیپال کے کھلاڑیوں نے حصہ لیا، پاکستانی کھلاڑی مہور شہزاد نے نیپال کی کھلاڑی کو شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کیا۔

نیپال سے تعلق رکھنے والی کھلاڑی راشیلا مہا رجن کو مہور شہزاد نے فائنلز میں 15-21 اور 10-12 سے شکست دے کر انٹرنیشنل ٹورنامنٹ جیتا۔

مہور شہزاد کی بہترین کارکردگی کے باعث بیڈمنٹن ایشیا فیڈریشن نے انھیں آئندہ اولمپکس گیمز کی تیاری کے لیے ایشیا اولمپک پروجیکٹ (AOP) پروگرام کے لیے بھی چُن لیا ہے۔

خلا میں بیڈ منٹن میچ


واضح رہے کہ مہور شہزاد 9 تا 12 نومبر 2017 کو اسلام آباد میں کھیلی جانے والی پاکستان انٹرنیشنل سیریز 2017 کا وومن سنگل ٹائٹل بھی جیت چکی ہیں۔

کٹھمنڈو میں ہونے والے بیڈمنٹن مقابلوں میں پاکستانی کھلاڑیوں کی کارکردگی قابل تعریف رہی، اس سے قبل مین ڈبلز اور سنگل میں بھی پاکستان نے کام یابیاں سمیٹیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں