The news is by your side.

Advertisement

کرونا کی تشویشناک صورت حال، مریم نواز کا دورہ کراچی سے متعلق اہم فیصلہ

لاہور: نائب صدر مسلم لیگ (ن) مریم نواز نے اپنا دورہ کراچی منسوخ کردیا ہے، کراچی کے دورے میں مریم نواز نے این اے 249 میں انتخابی ریلیوں سے خطاب کرنا تھا۔

ترجمان مسلم لیگ (ن) مریم اورنگزیب کی جانب سے جاری بیان کے مطابق مریم نواز نے دورہ کراچی منسوخ کردیا ہے، مریم نواز نے کرونا سے عوام کی زندگی کو لاحق خطرات کے باعث اپنا دورہ کراچی منسوخ کیا۔

ترجمان مسلم لیگ (ن) مریم اورنگزیب نے بتایا کہ مریم نواز کا کہنا تھا کہ عوام،کارکنان کی زندگیوں کےت حفظ،وبا سےبچاؤ کی خاطر یہ فیصلہ کیاگیا ہے، نائب صدر مسلم لیگ (ن) کچھ دیر بعد ایک پریس کانفرنس کرینگی، جس میں وہ آئندہ کے لائحہ عمل کا اعلان کرینگی۔

واضح رہے کہ مریم نواز کو شیڈول کے مطابق آج کراچی پہنچنا تھا، پاکستان مسلم لیگ ن کی مرکزی نائب صدر مریم نواز کی پارٹی عہدیداروں سے بھی ملاقات طے تھی، کراچی پہنچنے پر مریم نواز کو حلقہ این اے 249 سے مسلم لیگ (ن) کے امیدوار مفتاح اسماعیل کے گھر سے ریلی کے ہمراہ بلدیہ ٹاؤن جانا تھا، جہاں انہیں چاندنی چوک میں جلسے سے خطاب کرنا تھا۔

ترجمان مریم نواز و نواز شریف محمد زبیر نے مریم نواز کے دورہ کراچی کے منسوخ ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ مریم نواز نےکراچی میں ایک بڑے جلسےسےخطاب کرناتھا، کرونا کے بڑھتے کیسز کے باعث ان کا دورہ کراچی منسوخ ہوا ہے،کیونکہ ایسی صورت حال میں جلسہ کرنا مناسب نہیں ہے۔

سابق گورنر سندھ کا کہنا تھا کہ این اے 249 پر مسلم لیگ (ن) کی انتخابی مہم بلا تعطل جاری رہے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں