مائیکرو ویوو میں تیار ہونے والی چائے صحت کے لیے فائدے مند قرار microwave tea
The news is by your side.

Advertisement

مائیکرو ویوو میں تیار ہونے والی چائے صحت کے لیے فائدے مند ہے، تحقیق

سڈنی: آسٹریلیا میں ہونے والی تحقیقات میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ مائیکرو ویو ومیں تیارکردہ چائے صحت کے لیے فائدے مند ہے، اس کے استعمال سے دل کے امراض اور وزن میں کمی ہوسکتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق آسٹریلیا کی یونیورسٹی آف نیوکاسل میں ہونے والی تحقیق میں یہ بات سامنے آئی کہ مائیکرو  ویوو  میں تیار ہونے والی چائے میں ’پولی فینلز اور تھینائن‘ کے اثرات 80 فیصد موجود رہتے ہیں۔

سائنسی ماہرین کے مطابق ایک چائے کے کپ میں پولی فینلز اور تھینائن کی 80 فیصد مقدار انسانی صحت کے لیے فائدے مند ہے کیونکہ یہ اجزا جڑی بوٹیوں یا سبز چائے میں پائے جاتے ہیں۔

سائنسی ماہرین کا مزید کہنا ہے کہ یہ دونوں اشیاء کولیسٹرول، زیابیطس، ہائی بلڈ پریشر اور دل سے متعلق امراض کے ساتھ ساتھ وزن میں کمی کے لیے کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔

تحقیق کی روشنی میں یہ بات کہی جاسکتی ہے کہ مائیکرو ویوومیں بنائی جانے والی چائے پینے والے شخص کو جسمانی آرام پہنچتا ہے اور وہ بیماریوں سے محفوظ بھی رہتا ہے۔

قبل ازیں مختلف وقتوں میں سائنسی ماہرین مائیکرو ویوو میں گرم کی جانے والی اشیاء کے حوالے سے خبردار کرتے رہے ہیں، ایسے ماہرین کا ماننا ہے کہ مائیکرو ویو و میں موجود بلب کی شعاعیں انسانی صحت کے لیے مضر ہیں۔


نوٹ: اگرآپ کو یہ خبرپسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں