ملتان: مسافر ٹرین مال گاڑی سے ٹکرا گئی، 5 افراد جاں بحق -
The news is by your side.

Advertisement

ملتان: مسافر ٹرین مال گاڑی سے ٹکرا گئی، 5 افراد جاں بحق

ملتان: ملتان میں بچھ ریلوے اسٹیشن پر مسافر ٹرین مال گاڑی سے ٹکرا گئی۔ حادثے میں 5 افراد جاں بحق اور درجنوں زخمی ہوگئے۔ حادثے کا شکار ٹرین پشاور سے کراچی جارہی تھی۔

تفصیلات کے مطابق پشاور سے چلنے والی عوام ایکسپریس رات گئے ملتان کے قریب بچھ ریلوے اسٹیشن پر مین لائن پر کھڑی مال گاڑی سے ٹکرا گئی۔ تصادم کے باعث مسافر ٹرین کا انجن مال گاڑی پر چڑھ گیا۔ عوام ایکسپریس کی مسافروں سے بھری 4 بوگیاں پٹری سے اتر گئیں۔ مال گاڑی کے ڈبے بھی ٹریک سے نیچے اترے۔

حادثے کے بعد اندھیرے کی وجہ سے امدادی کام تاخیر کا شکار ہوگیا جس کے باعث سینکڑوں مسافر بوگیوں میں پھنس گئے۔ حادثے کے بعد ریسکیو اہلکاروں نے بوگیاں کاٹ کر زخمیوں کو باہر نکالا اور نشتر اسپتال منتقل کیا۔ پاک فوج کے افسران اور اہلکار بھی امدادی سرگرمیوں میں معاونت کے لیے بھی بچھ ریلوے اسٹیشن پر پہنچ گئے۔

Train-Post

ڈی سی اوملتان کے مطابق مال گاڑی کو خلاف شیڈول روکنا حادثے کی وجہ بنا جبکہ ریلوے حکام کا کہنا ہے کہ حادثہ مسافر ٹرین کے ڈرائیور کی غفلت کے باعث پیش آیا۔

حادثے کے بعد ملتان کے اسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کر دی گئی ہے۔ نشتر اسپتال انتظامیہ نے زخمی اور جاں بحق افراد کی لسٹ جاری کرتے ہوئے عوام سے خون کے عطیات کی اپیل کی۔

دوسری جانب ریلوے اسٹیشن پر ریسکیو آپریشن مکمل کرلیا گیا ہے جبکہ ٹریک کی بحالی کا کام جاری ہے۔ حکام کے مطابق ٹریک کو 6 سے 8 گھنٹے میں آمد و روفت کے لیے بحال کردیا جائے گا۔

وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے واقعے پر رنج کا اظہار کرتے ہوئے 72 گھنٹوں کے اندر تحقیقات مکمل کر کے رپورٹ پیش کرنے اور میتیں منتقل کرنے کے انتظامات کی ہدایت کردی۔

انہوں نے حادثے کے ذمہ داران کا تعین کرنے کے لیے کمیٹی بھی تشکیل دے دی جس کا سربراہ فیڈرل گورنمنٹ انسپکٹر ریلوے محمد ارشد کو مقرر کیا گیا ہے۔

وزیر اعظم نواز شریف نے بھی ملتان ٹرین حادثے پر اظہار افسوس کرتے ہوئے حکام کو زخمیوں کو بہترین طبی سہولیات فراہمکرنے کی ہدایت کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں