The news is by your side.

Advertisement

نواب شاہ واقعہ: اسد عمر کا وزیراعلیٰ سندھ پر بڑا الزام

اسلام آباد: وفاقی وزیر اسد عمر کا کہنا ہے کہ زرداری اور حواریوں کا سندھ میں مستقبل تاریک ہے، وتیرہ نہ بدلا تو انجام تیز ترہوسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسد عمر نے نوابشاہ کے نواح میں پولیس اہلکار سمیت 5 افراد کے قتل پر شدید رد عمل دیتے ہوئے کہا کہ نوابشاہ واقعہ سندھ میں حکومتی عملداری کے بکھرنے کی ایک اور مثال ہے، پولیس گردی سے لشکر کشی تک بربریت کی داستانیں زرداری راج کی پہچان بن چکی ہے۔

اسد عمر نے کہا کہ سندھ میں زرداری کے حواری مسلسل ریاست و حکومت کی رٹ کو چیلنج کررہے ہیں، زرداری اور ان کے حواریوں نے دہائیوں تک کراچی میں آگ اور خون کا بازار گرم کیے رکھا جبکہ وزیراعلیٰ سندھ زرداری اور حواریوں کی کرپشن اور قتل و غارت گری کو بچارہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: نواب شاہ فائرنگ: لواحقین نے لاشوں کے ہمراہ دھرنا دے دیا

اسدعمر نے وزیراعلیٰ سندھ کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعلیٰ سندھ ڈاکوؤں کی خاموش سرپرستی کی بجائے حکومتی مشینری عوام کےتحفظ پر لگائیں، زرداری اور حواریوں کا سندھ میں مستقبل تاریک ہے، وتیرہ نہ بدلا تو انجام تیز ترہوسکتاہے۔

وفاقی وزیر نے نوابشاہ میں بھنڈ قبیلے کیخلاف مسلح لشکر کشی کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا کہ سندھ کے طول و عرض میں غنڈہ گردی کا راج ہے جبکہ سندھ حکومت خاموش تماشائی بنی ہوئی ہے، نیشنل ایکشن پلان میں متفقہ فیصلہ ہوا تھا کہ مسلح جتھوں کو پنپنےکی اجازت نہیں دی جائیگی، کراچی کے بعد پیپلز امن کمیٹی کو دیہی سندھ میں بچے جننےکی اجازت نہیں دے سکتے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں