The news is by your side.

Advertisement

ایک عورت کے تین شوہرعدالت پہنچ گئے، انصاف فراہمی کی اپیل

لاہور : عدالت میں ایک بیوی کے تین دعوے دار سامنے آگئے، گھن چکر معاملے نے سب کو چکرا دیا، گجرات کی حسینہ نے شادی کا جھانسہ دے کر تین مردوں کو لوٹ لیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ میں اپنی نوعیت کے ایک منفرد کیس کی سماعت ہوئی، ایک ہی بیوی کے تین دعویدار سامنے آ گئے۔

مصباح نامی خاتون کے خلاف صابر نامی شخص نے مقدمہ درج کروایا  تھاکہ وہ اس کی بیوی ہے مگر اس کے باوجود اس نے دوسری شادی کرلی ہے،۔

بعد ازاں مذکورہ خاتون نے مقدمہ کے اخراج کے لیے ہائی کورٹ سے رجوع کیا تو وہاں اس کے خاوند ہونے کے دعویدار دو مزید افراد بھی سامنے آ گئے۔

خالد اور عاطف نامی دونوں دعویداروں کا کہنا ہے کہ ان کی بیوی نے مصباح اور صباح کے نام سے ان سے شادی کی اور چند روز بعد لاکھوں مالیت کے زیور اور نقدی لے کر رفو چکر ہو گئی۔

مصباح نام کی یہ خاتون کے مبینہ تینوں شوہر تو ہائی کورٹ میں بیوی کی تلاش میں پہنچ گئے تاہم ان کا کہنا ہے کہ اب ان کی یہ بیوی اب چوتھے شوہر کے ساتھ رہ رہی یے، مظلوم شوہروں کی فریاد مقدمہ درج کرلیاگیاہے۔

واضح رہے کہ شادی کے نام پر فراڈ کرنے والے اس گروہ کو کچھ عرصہ قبل اے آر وائی نیوز کے پروگرام سر عام میں بے نقاب کیا گیا تھا اور خاتون کو گرفتار  بھی کروایا گیا مگر اب ایک بار پھر یہ گروہ سرگرم ہوگیا ہے۔

عدالت نے مبینہ سابقہ شوہروں کی درخواست پر مصباح کی درخواست مسترد کردی اور حکم دیا ہے کہ مصباح کو بھی شامل تفتیش کیا جائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیاپر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں