The news is by your side.

Advertisement

یورپی پولیس کا اینٹی ڈوپنگ آپریشن، 230 افراد گرفتار

برسلز : یورو پول کی جانب سے میں جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ پولیس نے یورپی سطح پر ان غیر قانونی سرگرمیوں میں ملوث متعدد گروہوں کو گرفتار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈوپنگ کے خلاف ایک بین الاقوامی کارروائی میں 230 سے زائد افراد کو حراست میں لیا گیا ہے، پولیس نے یورپی سطح پر ان غیر قانونی سرگرمیوں میں ملوث 17 گروہوں اور نو جعلی لیبارٹریوں کو بھی بے نقاب کیا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کا کہنا تھا کہ یورپی پولیس یورو پول نے ایک بیان میں کہاکہ اس دوران ڈوپنگ کے38 لاکھ سے زائد نسخے اور جعلی ادویات ضبط کی گئی ہیں۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ یہ کارروائی 23 یورپی اور 10 دیگر ممالک میں ایک ساتھ کی گئی، حکام نے بتایا ہے کہ پولیس نے یورپی سطح پر غیر قانونی سرگرمیوں میں ملوث گروہ کے خلاف کارروائی کے دوران انڈر گراؤنڈ لیبارٹریز اہم ہدف تھیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ یورو پول نے ورلڈ اینٹی ڈوپنگ ایجنسی کے ساتھ مشترکا آپریشن کرتے ہوئے کہ 9 ملوث لیبارٹریز سیل کی جبکہ تقریباً 24 ٹن اسٹیرائیڈز پاؤڈر (اسٹیمنا بڑھانے کےلیے استعمال ہونے والا پاؤڈر جسے عموماً کھلاڑی اپنا اسٹیمنا بڑھانے کےلیے استعمال کرتے ہیں) ضبط کیا گیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ آپریشن کے دوران 17سرگرم گروہوں ، نو انڈر گراؤنڈ لیباریٹریز جو ختم کیا گیا جس کے خلاف 839مقدمات کا آغاز ہوا ہے اورپروڈکشن کے تقریباً ایک ہزار کیسز ذاتی نوعیت کے رپورٹ ہوئے تھے۔

یورو پول کے مطابق گزشتہ دو دہائیوں کے دوران دنیا بھر میں انابولیکا کے کاروبار میں بے پناہ اضافہ ہوا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں