The news is by your side.

Advertisement

نامور مصنف اور ڈرامہ نگار ڈاکٹر انور سجاد کی کسمپرسی، پاکستان بیت المال نے مشکل دور کردی

لاہور: پاکستان بیت المال نے ممتاز ڈرامہ نگار ، اداکار اور معروف ادیب ڈاکٹر انور سجاد کی بیماری اور معاشی تنگ دستی کا نوٹس لیا اور انہیں مالی امداد فراہم کردی۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر خاتون صارف نے ڈاکٹر انور سجاد شاہ کی معاشی تنگ دستی اور بیماری کے حوالے سے ایک خبر ٹویٹ کرتے ہوئے ارباب اقتدار کی توجہ دلانے کی کوشش کی تھی۔

پاکستان بیت المال کے مینیجنگ ڈائریکٹر اور تحریک انصاف کی کور کمیٹی کے ممبر عون عباس نے ٹویٹ کا نوٹس لیتے ہوئے دیگر صارفین سے استدعا کی کہ اگر کسی کے پاس ڈاکٹر انور سجاد کا نمبر ہے تو فراہم کریں۔

انہوں نے ٹویٹ میں کہا کہ معروف ڈرامہ نویس و مصنف ڈاکٹر انور سجاد کےحوالے سے مدد کی اپیل کی ٹویٹ دیکھی جس کے بعد میں نےانکا رابطہ نمبر حاصل کیا اور پھر بیت المال لاہور کی ٹیم نے اُن کے گھر کا دورہ کیا۔

دو گھنٹے قبل عون عباس نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ایک اور ویڈیو شیئر کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ڈرامہ نگار ڈاکٹر انور سجاد شاہ کے ساتھ پاکستان بیت المال کی ٹیم موجود ہے۔

پاکستان بیت المال کے مینیجنگ ڈائریکٹر نے بتایا کہ ادارے کی جانب سے اُن کو امداد فراہم کردی گئی اور جہاں تک ممکن ہوسکا مدد فراہم کی جائے گی۔

ڈاکٹر انور سجاد شاہ نے وزیراعظم پاکستان اور پاکستان بیت المال کی ٹیم کا شکریہ ادا کیا اور بتایا کہ ’میں عمران خان کا بہت بڑا مداح ہوں’۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں