پیرس: چاقو بردار شخص کا حملہ، برطانوی سیاحوں سمیت 7 افراد زخمی paris-knife-attack
The news is by your side.

Advertisement

پیرس: چاقو بردار شخص کا حملہ، برطانوی سیاحوں سمیت 7 افراد زخمی

پیرس : فرانسیسی دارالحکومت میں نامعلوم چاقو بردار شخص نے راہ چلتے شہریوں پر حملہ کرکے سات افراد کو زخمی کردیا،  چاقو زنی کی واردات میں 2 برطانوی سیاح بھی زخمی ہوئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق فرانس کے دارالحکومت پیرس میں نامعلوم مشتبہ شخص نے چاقو اور لوہے کی راڈ سے راہ چلتے شہریوں پر اچانک حملہ کر دیا، جس کے باعث سات راہ گیر زخمی ہوگئے، حملے میں زخمی ہونے والے افراد میں 4 کی حالت تشویش ناک بتائی جارہی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی اداروں نے کارروائی کرتے ہوئے کہ افغان شہری کو گرفتار کرلیا، ذرائع کا کہنا ہے کہ حملہ دہشت گردانہ نہیں تھا۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ چاقو زنی کی واردات میں زخمی ہونے والے افراد میں 2 برطانوی سیاح بھی شامل ہیں۔

مقامی میڈیا کے مطابق حملہ گذشتہ شب رات 11 بجے دارالحکومت کے شمال مشرقی حصّے میں ہوا تھا۔

واقعے کے عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ حملے کے وقوت جائے حادثہ پر موجود گیمز کھیلنے میں مصروف تھے، حملہ آور نے ابتدائی طور پر ایم کے 2 سینما کے قریب دو مردوں اور ایک خاتون کو چاقو کے وار سے زخمی کیا تھا۔

پولیس نے بتایا کہ گیم کھیلنے والے افراد نے حملہ آور کو روکنے کے لیے بالیں مارنا شروع کیں جس کے بعد مسلح شخص وہاں سے فرار ہوگیا تاہم کچھ دیر بعد دو برطانوی سیاح کے زخمی ہونے کی اطلاع موصول ہوئی۔

برطانیہ کے دفتر خارجہ کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ ’ہم المناک حادثے کی فوری تحقیقات کا کریں گے اور مذکورہ حملے کی تفتیش میں فرانسیسی حکام کے ساتھ ہر ممکن تعاون کریں گے‘۔

فرانسیسی پولیس کا کہنا ہے کہ ’ابتدائی تحقیقات کے دوران دہشت گردانہ حملے کے کوئی ثبوت نہیں ملے‘۔


مزید پڑھیں : پیرس میں چاقو بردار شخص کا حملہ، داعش نے ذمہ داری قبول کرلی


یاد رہے کہ تین ماہ قبل بھی فرانس کے دارالحکومت پیرس میں چاقو برادر دہشت گرد نے راہ چلتے شہریوں پر حملہ کر دیا تھا، جس کے باعث ایک شہری ہلاک جبکہ 5 شہری زخمی ہوئے تھے، بعد ازاں پولیس نے فوری کارروائی کرتے ہوئے حملہ آور کو ہلاک کر دیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق پیرس میں ہونے والے چاقو بردار شخص کے حملے کی ذمہ داری عالمی دہشت گرد تنظیم داعش نے قبول کی تھی اور کہا تھا کہ ’ہمارے ایک سپاہی نے گذشتہ روز کامیاب حملہ کیا ہے‘۔


مزید پڑھیں : فرانس: مسلح شخص کا سپر مارکیٹ پر حملہ، دو افراد ہلاک، متعدد زخمی


خیال رہے کہ پیرس میں اس قسم کے واقعات معمول بن چکے ہیں، 2016 سے 2018 کے آغاز تک فرانس میں درجنوں افراد چھرے اور چاقو کے حملوں میں اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں، البتہ ایسے حملوں سے بچنے کے لیے فرانس کے مختلف علاقوں میں سیکیورٹی ہائی الرٹ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں