The news is by your side.

کوئٹہ انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر پروازیں معطلی کی خبر افواہ قرار

کوئٹہ : پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی (پی سی اے اے) کے ترجمان نے کوئٹہ انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر پروازوں کی معطلی سے متعلق رپورٹس کی تردید کردی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی (پی سی اے اے) کے ترجمان نے کوئٹہ انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر پروازیں معطلی کی خبروں کو افواہیں قرار دیتے ہوئے کہا کہ کوئٹہ ایئرپورٹ کا مرکزی رن وے دوبارہ تعمیر کے مراحل میں ہے، اس لئے آج سے پروازوں کے لیے دستیاب نہیں ہوگا۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ کوئٹہ ایئرپورٹ کے ثانوی رن وے کو استعمال کیا جارہا ہے جبکہ ایئرپورٹ پر مین ٹرمینل بلڈنگ کو وسیع کیا جارہا ہے۔

خیال رہے علامہ اقبال انٹر نیشنل ایئرپورٹ کے مرکزی رن وے کا کام تاحال مکمل نہ ہوسکا ہے ، جس کے باعث سردیوں میں فلائٹ آپریشن متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

ایئرپورٹ کے سیکنڈری رن وے 36 ایل کو متبادل کے طور پر استعمال کیا جارہا ہے جبکہ سیکنڈری رن وے پر دھند میں طیاروں کی لینڈنگ اور ٹیک آف کیلئے کیٹ آئی تھری سسٹم موجود نہیں ہے۔

ایئرپورٹ انتظامیہ کے مطابق سینٹرل رن وے کی مرمت کا کام پوری رفتار سے جاری ہے، مرمت کے کام کی وجہ سے بڑے طیاروں کی لینڈنگ کی اجازت نہیں دی گئی، رن وے کی مرمت کے کام کے حوالے سے تمام ایئر لائنز کو آگاہ کر دیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں