The news is by your side.

Advertisement

پیٹرول کی قیمت میں کمی کا امکان

اسلام آباد : مہنگائی کی ماری عوام کیلئےخوشی کی خبر آگئی ، یکم دسمبرسے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں دوروپےنوے پیسے کی کمی کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق پیٹرولیم منصوعات کی قیمتوں میں کمی کی سمری وزارت پیٹرولیم کوبھجوادی گئی ہے، ذرائع کا کہنا ہے کہ پیٹرول کی قیمت میں پچیس پیسےکمی ہوسکتی ہے جبکہ ہائی اسپیڈ ڈیزل کی قیمت میں دوروپےچالیس پیسےتک کی کمی متوقع ہے۔

غریبوں کاایندھن مٹی کاتیل تیراسی پیسے سستاہوسکتاہے جبکہ لائٹ ڈیزل کی قیمت میں دوروپےنوے پیسےتک کی کمی ہونےکاامکان ہے، قیمت میں ردوبدل کافیصلہ وزیراعظم کی منظوری سے کیا جائے گا اور نئی قیمتوں کا اطلاق یکم دسمبر سے ہوگا۔

مزید پڑھیں : پیٹرول کی فی لیٹر قیمت میں اضافہ

یاد رہے گذشتہ ماہ وزارت خزانہ نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں ردوبدل کا نوٹی فکیشن جاری کیا گیا تھا ، جس کے مطابق پیٹرول کی قیمت میں ایک روپے فی لیٹر اضافہ کیا گیا جبکہ لائٹ ڈیزل کی قیمت میں 6 روپے 56 پیسے، مٹی کے تیل کی قیمت میں 2 روپے 39 پیسے کمی کی گئی تھی۔

اس سے قبل ماہ اکتوبر میں حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں برقرار رکھنے کا فیصلہ کیا تھا ، وزارت خزانہ کا کہنا تھا کہ اکتوبر کے مہینے میں ستمبر کی قیمتیں برقرار رہیں گی تاہم ماہ اکتوبر میں عالمی منڈی میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا امکان ظاہر کیا گیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں