site
stats
عالمی خبریں

ہم دونوں ایک جیسے ہیں،تم صدربن گئے جھگڑاختم، فلپائنی صدر

کوالاالمپور: اوباما کو گالیاں دینے والے فلپائن کے صدر روڈریگو نے ڈونلڈ ٹرمپ کو الیکشن جیتنے پر مبارک باد دیتے ہوئے کہا کہ ہم دونوں ایک جیسے ہیں تم صدر بن گئے اب جھگڑا ختم۔

ڈونلڈ ٹرمپ کی جیت پر کسی نے مبارکباد دی تو کسی نے افسوس کا اظہار کیا لیکن فلپائن کے صدر سب سے زیادہ خوش نظر آئے، بدکلامی کے لیے بدنام صدر روڈریگو نے ٹرمپ کے صدر بننے پر پیغام دیا کہ ہم دونوں ایک جیسے ہیں تمہیں صدارت مبارک ہو۔

فلپائنی صدر نے ٹرمپ زندہ باد کا نعرہ لگا کر کہا کہ امریکہ کے ساتھ مزید کوئی جھگڑا نہیں چاہتے۔

خیال رہے کہ فلپائنی صدر اپنی تقریروں میں گالم گلوچ کرتے رہے ہیں جبکہ ٹرمپ کا بھی کچھ یہی حال ہے۔


مزید پڑھیں : فلپائنی صدرنے امریکا کےساتھ تعلق ختم کرنے کا اعلان


یاد رہے کہ گزشتہ ماہ دورہ چین کے موقع پر ایک کاروباری فورم سے خطاب کرتے ہوئے فلپائن کے صدر نے اعلان کیا تھا کہ امریکا نے فلپائن کیساتھ فوجی اور معاشی اتحاد کھو دیا ہے، اب ان کا ملک امریکا سے الگ ہوچکا ہے۔


مزید پڑھیں : امریکی صدر اوباما نے فلپائنی صدر سے ملاقات منسوخ کردی


یاد رہے کہ رواں سال ستمبر میں صدر براک اوباما آسیان اجلاس میں شرکت کیلئے چین پہنچے تھے، جہاں ان کی فلپائنی صدر سے ملاقات طے تھی تاہم اب صدراوباما نے ملاقات منسوخ کرکے جنوبی کوریا کے صدر سے ملاقات کا فیصلہ کیا تھا۔

صدر اوباما نے فلپائن کے صدر روڈریگو سے ملاقات میں منشیات سے متعلق ماورائے آئین ہلاکتوں کا معاملہ اٹھانے کا اعلان کیا تھا کہ جس پر فلپائنی صدر نے براک اوباما کی والدہ کیلئے نازیبا الفاظ استعمال کیے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top