مائیکل جیکسن اورمیڈونا کیا واقعی دجال کے پیروکار ہیں؟ -
The news is by your side.

Advertisement

مائیکل جیکسن اورمیڈونا کیا واقعی دجال کے پیروکار ہیں؟

کیا آپ جانتے ہیں کہ گلوکاروں کی بھی اقسام ہوتی ہیں اور ان کی کتنی قسمیں پائی جاتی ہیِں؟ اگر ان گلوکاروں پر تحقیقی کی جائے تو معلوم ہوگا کہ دنیا میں دو اقسام کے گلوکار پائے جاتے ہیں اوّل وہ جو لوگوں کو محض اپنی موسیقی اور اپنی مسحور کن آواز سے لطف اندوز کر کے انہیں تسکین فراہم کرتے ہیں اور دوئم وہ جو اس موسیقی کے منفی نتائج چاہتے ہیں۔

یہ لوگ نہیں چاہتے کہ موسیقی کے ذریعے اچھا پیغام پھیلے، ان کی کوشش ہوتی ہے کہ رکاوٹ بننے والے فنکاروں کی جگہ ان کے پسندیدہ گلوکار آگے لائے جائیں۔

دنیا بھر میں شیطانی تنظیم کے نام سے شہرت رکھنے والی فری میسن سوسائٹی کی شناختی علامت کو اگر غور سے دیکھا جائے تو اس میں بنی ایک آنکھ واضح طورپر پہچان میں آجائے گی۔

اس کے علاوہ جب کچھ مخصوص موسیقاروں کے البمز اور تصاویر پر بنے نشانات پر غور کیا جائے تو معلوم ہوگا کہ یہ لوگ بھی اسی شیطانی گروپ سے تعلق رکھتے ہیں۔

مائیکل جیکسن اورمیڈونا‘ شیطان کے پیروکار کیسے بنے؟

تحقیق سے یہ بات سامنے آئی کہ پاپ موسیقی کی ملکہ میڈونا کا تعلق ایک یہودی فرقے قبالہ سے ہے۔ یہ فرقہ فری میسن کی بنیاد سمجھا جاتا ہے، میڈونا المناٹی گروپ کی مضبوط نمائندہ بن کر موسیقی کی دنیا میں سامنے آئی ہے۔

اس کے علاوہ شہرہ آفاق گلوکار مائیکل جیکسن بھی اسی گروپ کے زیر اثر تھا، تمام گلوکاروں کواس تنظیم کا ممبر نہیں کہا جا سکتا مگر گلوکاروں کی ایک بہت بڑی تعداد المناٹی اور دجال کی پیرو کار بن چکی ہے۔

گلوکاروں کی اکثریت اس گروپ کے مقاصد اور کارروائیوں سے آگاہ نہیں ہے لیکن بیشتر گلوکاروں کو حقیقت معلوم ہو چکی ہے۔،

شیطانی گروہ اپنا پیغام نوجوان نسل کو پہنچا رہا ہے

تحقیق کے مطابق میوزک انڈسٹری کے کرتا دھرتا انٹرٹینمنٹ کو برین واشنگ کے لئے استعمال کررہے ہیں، اس کا مظاہرہ پاپ میوزک میں صاف نظر آسکتا ہے، جہاں مقبول ترین گانوں کی موسیقی و شاعری ترتیب دینے والے اسی گروپ کے زیر اثر ہیں۔

در اصل یہ لوگ کٹھ پتلی ہیں، یہ وہی کرتے ہیں جو ان کو کہا جاتا ہے، میوزک انڈسٹری کو المناٹی گروپ لیڈ کرتا ہے اور دنیا بھر میں سنے جانے والے سپر ہٹ گانے اسی گروپ کی مرہون منت ہیں۔


مزید پڑھیں : شیطانی تنظیمیں کس طرح آپ کو کنٹرول کررہی ہیں ؟ جانیئے


یہ گروپ ان ہی مشہور گلوکاروں کے ذریعے ہی یہ گروپ اپنا پیغام پھیلا رہا ہے اور لوگوں بالخصوص نوجوان نسل کے ذہنوں کو متاثر کرتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں