The news is by your side.

Advertisement

پریانکا چوپڑا چلتی گاڑی سے گر گئیں، ویڈیو وائرل

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا چلتی گاڑی سے گرنے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق پریانکا چوپڑا ان دنوں نیویارک میں موجود ہیں اور اپنے مقبول ترین سیریل ’کوانٹیکو‘ کے تیسرے سیزن کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔

سخت شیڈول کے باوجود پریانکا اپنے مداحوں کو یاد رکھتی ہیں اور یہی وجہ ہے کہ انہوں نے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ اپنے شو کوانٹیکو میں شامل ساتھی اداکار روشیل چلتی گاڑی میں ہنسی مذاق کرتے نظر آرہے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ پریانکا چلتی گاڑی کے دروازے پر لٹکی ہوئی ہیں اور روشیل انہیں پکڑ کر بچانے کی کوشش کررہے ہیں لیکن وہ پریانکا کو بچانہیں پائے اور پریانکا چلتی گاڑی سے گر گئیں۔

 

تاہم گھبرانے کی کوئی بات نہیں ہے اداکارہ پریانکا چوپڑا کی یہ ویڈیو ان کے سیریل ’کوانٹیکو‘ کا ایک سین ہے جس کی شوٹنگ جاری تھی اور پریانکا چوپڑا چلتی گاڑی میں نہیں بلکہ رکی ہوئی گاڑی میں کھڑی تھیں جبکہ پیچھے صرف اسکرین چل رہی تھی، جسے دیکھ کر ایسا لگ رہا تھا جیسے گاڑی چل رہی ہو۔

یہ پڑھیں: پریانکا چوپڑا دنیا کی 100 بااثر خواتین میں شامل

واضح رہے کہ اس سے قبل پریانکا چوپڑا نے ایک اور اعزاز حاصل کیا تھا، پریانکا کو دنیا کی 100 بااثر خواتین کی فہرست میں شامل کیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں