The news is by your side.

Advertisement

وفاق اور پنجاب میں ق لیگ کے ساتھ حکومت بنائیں گے، پی ٹی آئی کا دعویٰ

 اسلام آباد : ق لیگ کے وفد نے عمران خان سے ملاقات کی ہے، ملاقات میں طے پایا کہ ق لیگ وفاق اور پنجاب میں تحریک انصاف کی حمایت کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں حکومت سازی کیلئے تحریک انصاف کے مختلف جماعتوں سے رابطے جاری ہیں اس سلسلے میں ق لیگ کے سربراہ چوہدری شجاعت حسین نے بنی گالہ میں چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان سے ملاقات کی، اس موقع پر پرویزالٰہی بھی موجود تھے۔

ملاقات میں پی ٹی آئی کی جانب سے جہانگیر ترین اور فواد چوہدری سمیت دیگر رہنما شریک تھے، ملاقات میں چوہدری برداران نے مختلف امور پر بات چیت اور الیکشن میں کامیابی پرعمران خان کو مبارکباد دی، ق لیگ کا وفد ملاقات کے بعد بنی گالہ سے روانہ ہوگیا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ ملاقات مثبت رہی جس میں مسلم لیگ قائد اعظم نے اس بات کی یقین دہانی کرائی کہ وفاق اور پنجاب میں ق لیگ حکومت کا حصہ ہوگی۔

بعدازاں میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے ترجمان پی ٹی آئی فواد چوہدری نے بتایا کہ ہم نے وفاق اور پنجاب میں حکومت کیلئے نمبر پورے کرلیے ہیں، ق لیگ کےساتھ ایک فارمولا طے پایا ہے، پی ٹی آئی نے قومی اسمبلی کیلئے اکثریت حاصل کرلی ہے۔

وفاق اور پنجاب میں ق لیگ تحریک انصاف کی اتحادی ہوگی، ان کا مزید کہنا تھا کہ ایم کیوایم سےبھی بات چیت کریں گے، جس کیلئے جہانگیر ترین کو ذمہ داری دی گئی ہے۔

الیکشن میں 270نشستوں پرانتخاب ہوا، کچھ سیٹیں کچھ لوگوں نےچھوڑنی ہیں، اس کے علاوہ بلوچستان حکومت بنانے کیلئےبھی مشاورت جاری ہے۔

ایک سوال کے جواب میں فواد چوہدری نے کہا کہ پنجاب کا وزیراعلیٰ کون ہوگا اس کا فیصلہ عمران خان خود کریں گے،تاہم وزیر اعلیٰ پی ٹی آئی سے ہی ہوگا، اب تک14آزادارکان پی ٹی آئی میں شامل ہوچکےہیں، کل صبح مزید آزاد ارکان پی ٹی آئی میں شامل ہوجائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں