site
stats
انٹرٹینمںٹ

ریحام خان کی روایتی برقعے میں تصاویر کی دھوم

اسلام آباد : عمران خان کی سابقہ اہلیہ ریحام خان کی خیبر پختونخواہ کے روایتی برقعے میں تصاویر سوشل میڈیا کی زینت بن گئیں اُن کے مداحوں نے اپنے پیغامات میں اس روپ کو خوب سراہا۔

مغربی ممالک میں تعلیم حاصل کرنے والی اور بین الاقوامی خبر رساں ایجنسی میں بہ طور اینکرز اپنا لوہا منوانے والی ریحام خان کو عمومی طور پر آزاد خیال اور مغرب پسند خاتون سمجھا جاتا رہا ہے اورعمران خان سے شادی کے وقت انہیں سب سے زیادہ اسی حوالے سے تنقید کا سامنا رہا ہے جب مخالفین کی جانب سے ان کی مشرقی لباس میں تصاویر کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان سے شادی کے بعد ریحام خان نے ہمیشہ روایتی پاکستانی لباس زیب تن کیا اور مشرقی تہذیب اور خیبرپختونخواہ کے کلچر زیرِ اثر دوپٹہ اور چادر لیا کرتی تھیں اور ہمیشہ باوقار انداز میں جلسے، جلوسوں اور تقریبات میں شرکت کی تاہم بد قسمتی سے یہ شادی زیادہ عرصے نہیں چل سکی اور جلد ہی ایک ناخوشگوار دن یہ بندھن ٹوٹ گیا۔

ریحام خان کی عمران خان سے علیحدگی کے بعد بھی پاکستان میں مقیم رہیں اور نجی چینلز پر چند ٹاک شو بھی کیئے جب کہ ایک این جی او کے تحت رفاحی کاموں میں مشغول نظر آتی ہیں اور ان مصروفیات کے دوران بھی وہ مشرقی لباس زیب تن کیئے ہوتی ہیں تاہم ان کے مداحوں کو اس وقت مزید خوشگوار حیرت کا سامنا کرنا پرا جب سوشل میڈیا پر ریحام خان نے اپنی برقعہ زیب تن کیئے تصاویر شائع کیں۔

سماجی رابطے پر شائع کی گئی ان تصاویر میں ریحام خان کو صوبہ سرحد کا روایتی برقعہ پہنے خوشگوار موڈ دیکھا جا سکتا ہے وہ اپنے پیغام میں تحریر کرتی ہیں کہ یہ برقعہ بہت آرام دہ اور شاندار ہے جو کہ دیدہ زیب بھی ہے اور جسے پہن کر مجھے بہت خوشی محسوس ہورہی ہے اور میں کافی عرصے سے اس برقعے کی تلاش میں تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top