The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو کی جانب سے سیلاب متاثرین میں امدادی سامان کی تقسیم

چترال: پاکستان پیپلز پارٹی کے چئیرمین بلاول بھٹو زرداری کی جانب سے ارسون کے سیلاب متاثرین میں امدادی سامان تقسیم کی گئیِ، اس سلسلے میں ارسون کے مقام پرایک تقریب بھی منعقد ہوئی۔

تقریب میں رکن صوبائی اسمبلی اورسابق صوبائی وزیر سلیم خان اس موقع پرمہمان خصوصی تھے، انہوں نے کہا کہ دو جولائی کو جو تباہ کن سیلاب آیا تھا اس نے اس وادی کی اینٹ سے اینٹ بجادی ہے، نظام زندگی مفلوج ہو کررہ گیا ہے۔

سلیم خان نے اس موقع پر عوام کے مطالبہ پر جنویش میں ایک پرائمری سکول، ارسون کی لنک روڈ کی مرمت کیلئے دس لاکھ روپے، مسجد پیتا سون کی بحالی اور تعمیر نو کیلئے پانچ لاکھ روپے، پیتا سون کی مدرسہ کی بحالی اوردوبارہ تعمیر کیلئے پانچ لاکھ روپے اور بجلی بحال کرنے کے لئے ٹرانسفارمرفراہم کرنے کا اعلان کیا۔

saleeem

انہوں نے یقین دہانی کی کہ وہ اسمبلی کے فلور پر بھی اس علاقے کے مسائل کو اٹھائیں گے انہوں نے کہا کہ پچھلے سال بھی سیلاب اور زلزلہ نے چترال کو تباہ کیا تھا مگر صوبائی حکومت نے ان کو کچھ بھی نہیں دیا نہایت رقم ریلیز ہوئی جو اونٹ کے منہ میں زیرہ کے برابر ہے۔

تقریب کے اختتام پرانہوں نے پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول زرداری کی جانب سے متاثرین میں پچاس خیمے، سوکمبل اور150 رضائیاں تقسیم کیں جن پرمتاثرین نے ان کا شکریہ ادا کیا کہ مصیبت کے اس گھڑی نے بلاول بھٹو زرداری نے بھی ان کو یاد کیا۔

تاہم چند متاثرین نے شکایت کی کہ اب تک جو بھی امداد کی گئی ہے وہ ناکافی ہے اور حکومت کو چاہیے کہ اس وادی میں زندگی کو معمول پرلانے کے لئے تباہ شدہ انفراسٹرکچر کو فوری بحال کرے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں