The news is by your side.

Advertisement

شہبازشریف کومسلم لیگ ن کی قیادت سنبھال لینی چاہیے‘ ریاض پیرزادہ

اسلام آباد : وفاقی وزیرریاض پیرزادہ کا کہنا ہے کہ وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف مسلم لیگ ن کی قیادت سنبھال کر پارٹی کو بچائیں۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف عوام سے رابطے میں ہیں، انہیں مسلم لیگ ن کی قیادت سنبھال لینی چاہیے۔

وفاقی وزیر ریاض پیرزادہ نے کہا کہ میاں محمد نوازشریف پر جو مقدمات ہیں وہ ان کا سامنا کریں جبکہ فرد جرم عائد ہونے سے جرم ثابت نہیں ہوجاتا۔

ریاض پیرزادہ نے کہا کہ شہبازشریف اس وقت بالکل صحیح مشورے دے رہے ہیں۔ انہوں نے کہا میں بھی اداروں کے خلاف بیان بازی اور ٹکراؤ کی پالیسی کے خلاف ہوں۔

وفاقی وزیر ریاض پیرزادہ نے کہا کہ ملک کو کسی ٹیکنوکریٹ حکومت کی ضرورت نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ پارلیمنٹ اپنا کام درست طورپر نہیں کرسکی۔


ارشد شریف اور اے آر وائی نیوز پر درج مقدمے واپس لیے جائیں: ریاض پیرزادہ


آئی بی کی مبینہ جعلی فہرست کے حوالے سے وفاقی وزیرکا کہنا تھا کہ انہیں اس حوالے سے سب سے زیادہ گلہ وزیراعظم ہاؤس سے ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس ملک میں اگر ہم قومی اسمبلی تک بھی پہنچ جائیں تو دہشت گرد کہلاتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں