The news is by your side.

Advertisement

یوکرین کا روسی بحری جنگی جہاز تباہ کرنے کا دعویٰ

کیف: یوکرین نے مقبوضہ بردیانسک بندرگاہ پر ایک روسی بحری جنگی جہاز تباہ کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق یوکرین وزارت دفاع نے ایک بیان میں کہا ہے کہ مقبوضہ بردیانسک بندرگاہ پر روسی بحری جہاز پر حملہ کامیاب رہا۔

یوکرین کے حکام کا کہنا ہے کہ ان کے حملے میں ساحلی شہر میں ایک روسی لینڈنگ بحری جہاز تباہ ہو گیا ہے جب کہ 2 دیگر بحری جہازوں کو نقصان پہنچا ہے۔

یوکرین کی فوج نے جمعرات کو علی الصبح ایک فوٹیج جاری کی اور کہا کہ روسی بحری جہاز کو اس کی افواج نے نشانہ بنایا، تاہم بی بی سی کا کہنا ہے کہ یوکرینی دعوے کے برعکس روسی بحری جہاز میں دھماکا اور آگ لگنے کی وجہ کی تفصیلات واضح نہیں ہیں۔

بردیانسک بندرگاہ ماریوپول کی محصور بندرگاہ کے مغرب میں واقع ہے، اس پر روس کے یوکرین پر حملے کے چار دن بعد قبضہ کر لیا گیا تھا، روس کا کہنا ہے کہ انھوں نے اپنے فوجیوں کو سامان کی ترسیل کے لیے اس بندرگاہ کو ایک اڈے کے طور پر استعمال کیا۔

روسی فوجی ٹی وی نے گزشتہ ہفتے بردیانسک میں اورسک نامی اس بحری جنگی جہاز کی آمد کو ایک ‘بڑا واقعہ’ قرار دیا تھا، کیوں کہ یہ وہاں لنگر انداز ہونے والا پہلا روسی جنگی جہاز تھا۔

روسی سرکاری ٹی وی کے رپورٹر مراد گزدیف کی فلمائی گئی ایک ڈرون فوٹیج جاری کی گئی تھی، جس میں اس بحری جنگی جہاز سے بندرگاہ پر بکتر بند گاڑیاں اتارتے ہوئے دکھایا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں