site
stats
انٹرٹینمںٹ

سلمان خان کا مداحوں کے نام ’عید مبارک‘ کا پیغام

Salman Khan

ممبئی: بالی ووڈ سپراسٹار سلمان خان کا بڑی عید سے پہلے مداحوں کے لیے محبت بھرا ’عید مبارک‘ کا ویڈیو پیغام سوشل میڈیا پروائرل ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ کے حقیقی سلطان کروڑوں دلوں کی جان سپراسٹار سلمان خان نے عید پر ایک بار پھر ثابت کردیا کہ وہ اپنے مداحوں کو کبھی نہیں بھولتے۔

سلمان خان نےاس عید پر مداحوں کے لیے انسٹاگرام پر ویڈیو شیئر کی جس میں وہ اور باربی ڈول کترینہ کیف مداحوں کو عید کی مبارک دے رہے ہیں۔

اس ویڈیو میں دبنگ خان ایک ٹیرس پرکھڑے ہوکر کاغذ کا جہاز اڑاتے ہیں جو دور بیٹھی کترینہ کیف کے پاس پہنچتا ہے اور جیسے ہی اداکارہ سنہری رنگ کے کاغذ سے بنے اس جہاز کو کھولتی ہیں تو اس پر’عید مبارک‘ لکھا ہوا ہوتا ہے۔

This Eid a special treat from Splash for all my fans in the Middle East.

A post shared by Salman Khan (@beingsalmankhan) on

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر شیئر کی گئی اس ویڈیو میں بالی ووڈ سلطان سلمان خان نے مشرق وسطیٰ میں ان کےچاہنے والوں کو عید مبارک دی اور کہا کہ یہ عید بہت خاص ہے۔

واضح رہے کہ سلمان خان اور کترینہ کیف 5 سال بعد فلم ’ٹائیگر زندہ ہے‘ میں ایک ساتھ نظرآئیں گے۔ یہ فلم رواں برس کرسمس کے موقع پر ریلیز کی جائے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top