The news is by your side.

Advertisement

سلمان سعید اور علینہ کی شادی کیسے ہوئی؟

کراچی: پاکستانی شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار ہمایوں سعید کے چھوٹے بھائی سلمان سعید نے اے آر وائی ڈیجیٹل کے مارننگ شو میں اپنی ازدواجی زندگی سے متعلق دلچسپ باتیں شیئر کیں۔

معروف اداکار ہمایوں سعید کے چھوٹے بھائی سلمان سعید اے آر وائی ڈیجیٹل کے مارننگ شو گڈ مارننگ پاکستان میں شریک ہوئے اور اپنی نئی شادی شدہ زندگی کے بارے میں بہت کچھ بتایا۔

سلمان سعید نے، جو خود بھی اداکار ہیں اور متعدد ڈراموں میں مختصر کردار ادا کرچکے ہیں، ندا یاسر کے دلچسپ سوالوں کے جوابات دیے۔ ان کے ساتھ ان کی اہلیہ علینہ فاطمہ بھی موجود تھیں۔

ندا نے علینہ سے پوچھا کہ کیا ان کے گھر والوں کو شوبز سے تعلق رکھنے والی شخصیت سے رشتہ جوڑنے پر اعتراض تو نہیں تھا؟ جس پر علینہ نے بتایا کہ وہ اور سلمان بہت اچھے دوست تھے اور اسی وجہ سے ان کے گھر والوں نے بھی اس رشتے کو قبول کرلیا۔

علینہ نے بتایا کہ سلمان ان کا بہت خیال رکھتے ہیں اور انہیں سمجھتے ہیں اسی وجہ سے انہیں اندازہ ہوا کہ یہی ان کی زندگی کے بہترین ساتھی ثابت ہوسکتے ہیں۔

ندا کے پوچھنے پر سلمان نے اہلیہ کی تعریفوں کے پل باندھ دیے، انہوں نے کہا کہ علینہ بہت سادہ، سچ بولنے والی، محبت کرنے والی اور سب کا خیال رکھنے والی شخصیت ہیں۔

پروگرام کے دوران نوبیاہتا جوڑے نے ندا یاسر کے دیگر سوالات کے بھی دلچسپ جوابات دیے۔

خیال رہے کہ سلمان سعید کی شادی کی تصاویر کچھ دن قبل سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھیں۔ ان کی شادی کی تقریب لاہور میں منعقد ہوئی جس میں شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی متعدد شخصیات نے شرکت کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں