Shah Rukh Khan پاکستان میں بالی ووڈ کنگ خان کا ہم شکل
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں بالی ووڈ کنگ خان کا ہم شکل

کراچی : بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان کو کون نہیں پسند کرتا وہ لوگوں کے دلوں پر راج کرتے ہیں، دل تھام کر بیٹھے کیونکہ پاکستانی لڑکے کی مشابہت کا یہ عالم ہے کہ جیسے دیکھ کر آپ کو پہچان مشکل ہوجائیں گا کہ شاہ رخ خان ہے یا کوئی اور۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ اداکار رنویر سنگھ ، انوشکا شرما کے بعد شاہ رخ خان کا ہم شکل بھی منظر عام پر آگیا ، پاکستانی نوجوان حیدر مقبول نے فیس بک پر اپنی تصاوہر شیئر کی، جیسے دیکھ کر لگتا ہے کہ یہ حیدر مقبول نہیں بلکہ شاہ رخ خان ان تصاویر میں موجود ہیں۔

 

شاہ رخ خان کا پاکستانی ہم شکل 22 سالہ نوجوان ہے اور یہ وادی کشمیر کے دارالحکومت سرینگرکے رہائشی ہیں ۔

 

سوشل میڈیا پر آتے ہی ان تصاویر نے دھوم مچا دی، سب کا یہی کہنا ہے کہ حیدر مقبول شاہ رخ خان سے بے حد مشابہت رکھتا ہیں، وہی چہرہ، بال، داڑھی اور پہناوا ہوبہو شاہ رخ خان جیسا ہی ہے۔

 


مزید پڑھیں : بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما کی پاکستانی ہم شکل منظر عام پر


یاد رہے کہ کراچی میں بھارتی کرکٹر ویرات کوہلی کے ہم شکل کو ایک ریستوران میں کام کرتے دیکھا گیا تھا، ایک صارف نے اُن کی ویڈیو بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کی جو بہت تیزی سے وائرل ہوئی تھی۔

اس سے قبل بالی ووڈ کے اداکار رنویر سنگھ اور اداکارہ انوشکا شرما کا پاکستانی ہم شکل منظر عام پر آیا تھا، جس نے بے حد شہرت حاصل کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں