The news is by your side.

Advertisement

مولانا فضل الرحمان کا دھرنا ناکام ہونے کی پیشگوئی

اسلام آباد : سینیٹ میں قائدایوان شبلی فراز نے دھرنا ناکام ہونے کی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ مولانافضل الرحمان چاہتےہیں انھیں گرفتار کرلیا جائے لیکن حکومت کا ایسا کوئی ارادہ نہیں۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹ میں قائدایوان شبلی فراز مولانا فضل الرحمان کا دھرنا ناکام ہونے کی پیشگوئی کردی ہے اور کہا کہ مولانافضل الرحمان چاہتےہیں انہیں گرفتار کیاجائے، وہ گرفتار ہوکر ہیرو بننا چاہتے ہیں۔

،شبلی فراز کا کہنا تھا کہ حکومت مولانافضل الرحمان کوگرفتارکرنےکاارادہ نہیں رکھتی، مولاناکوگرفتارکرکےاتنی اہمیت نہیں دیناچاہتے، مذاکرات منسوخی سے ثابت ہوگیا اپوزیشن ایک پیج پرنہیں۔

قائدایوان نے کہا دھرناناکام ہوتاہوانظرآرہاہے، دھرناناکام ہواتومولانافضل الرحمان کی سیاست ختم ہوجائیگی، ان کوسوچناچاہئےناکامی کےبعدکیاہوگا، امن برقراررکھنےکےلئےقانون کےمطابق اقدامات کئےجائیں گے۔

مزید پڑھیں : دھرنے کیلئے ناموس رسالتؐ کے نام پر چندہ جمع کیا جارہا ہے، سینیٹر شبلی فراز

یاد رہے شبلی فراز کا کہنا تھا کہ دھرنے کیلئےناموس رسالتؐ کے نام پر چندہ جمع کیا جارہا ہے، وہ پچھلے10سال تک اقتدارمیں رہے، اب پہلی بار باہر ہیں، ان کے اقتدارکی چاہت ایسی ہے جیسےمچھلی پانی سے باہر ہو، ہمیں کوئی پرواہ نہیں مولانا فضل الرحمان خود کو سیاسی طور پر ایکٹو کرنا چاہ رہے ہیں۔

شبلی فراز کا کہنا تھا کہ ن لیگ،پی پی اور مولانا فضل الرحمان نے ایک دوسرے کو کاندھا دیا، بنیادی طور پر یہ تینوں ایک پارٹنر ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں