The news is by your side.

سندھ اور وفاق کا شاہراہوں کو مشترکہ طور پر بحال کرنے پر اتفاق

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کی زیر صدارت سیلاب کی صورتحال سے متعلق اجلاس میں سندھ اور وفاق نے شاہراہوں کو مل کر بحال کرنے پر اتفاق کیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق کمشنر آفس حیدرآباد میں وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی زیر صدارت اجلاس ہوا جس میں وفاقی وزیر مواصلات مولانا اسعد محمود سمیت صوبائی وزرا اور متعلقہ حکام نے شرکت کی۔

ذرائع نے بتایا کہ اجلاس میں این ایچ اے حکام ے سندھ میں سیلاب کی صورتحال کے حوالے سے شرکا کو آگاہ کیا جب کہ موٹر وے پولیس حکام نے سیلاب زدہ علاقوں میں ٹریفک کی روانی سے متعلق بریفنگ دی۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں سیلاب سے تباہ شدہ سڑکوں کو وفاق اور سندھ حکومت کے مل کر بحال کرنے اور سکھر سے حیدرآباد موٹر وے جلد بنانے پر اتفاق کیا گیا

وزیراعلیٰ سندھ نے این ایچ اے کے اقدامات کو سراہا اور کہا کہ سندھ میں سیلاب سے بڑے پیمانے پر نقصان ہوا ہے اور صوبے بھر میں قومی اور صوبائی شاہراہیں سیلابی پانی سے شدید متاثر ہوئی ہیں۔

اس موقع پر وفاقی وزیر مواصلات اسعد محمود نے کہا کہ سکھر، حیدرآباد موٹر وے جلد تیار کر کے سندھ کے عوام کو بڑا تحفہ دیں گے، این ایچ اے حکام قومی شاہراہوں کو بحال کر رہے ہیں جب کہ موٹر وے پولیس ہائی ویز پر ٹریفک کی روانی کو برقرار رکھنے کیلیے الرٹ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں