اسپین میں ٹرین حادثہ،کم از کم 4افراد ہلاک -
The news is by your side.

Advertisement

اسپین میں ٹرین حادثہ،کم از کم 4افراد ہلاک

بارسلونا : اسپین کے جنوب مغربی علاقےمیں او پورینو کے قریب ٹرین پٹری سے اتر جانے سے کم از کم چارافرادجان کی بازی ہارگئے۔

تفصیلات کےمطابق پرتگالی ٹرین میں 60 مسافر سوار تھے جب وہ جمعے کو مقامی وقت کے مطابق صبح ساڑھے نو بجےمقامی ریلوے اسٹیشن کے قریب پٹری سے اتر گئی۔

حادثے میں ایک بوگی پٹری سے مکمل طور پر اتر گئی جبکہ دو جزوی طور پر اتریں۔حادثے کی بعد علاقے میں امدادی کارروائیوں کا آغازکردیا گیا۔

خیال رہے کہ جولائی 2013 میں سپین کے اسی علاقے میں ٹرین کا بدترین حادثہ پیش آیا تھا جب تیز رفتار ٹرین سان تیاگو ڈی کومپوستیلا کے قریب پٹری سے اتر گئی تھی۔

اس حادثے میں 79 افراد ہلاک اور 170 کے قریب زخمی ہوئے تھے اور حادثے کی وجہ ایک موڑ سے قبل ڈرائیور کی جانب سے بریک لگانے میں ناکامی بتائی گئی تھی۔

جمعے کو ہونے والے حادثہ بظاہر ایک موڑ کے دوران ٹرین کے ایک پل کے حصے سے ٹکرانے کے دوران پیش آیا۔ہلاک ہونے والوں میں ٹرین کا پرتگالی ڈرائیور بھی شامل ہے۔

مزید پڑھیں: اٹلی میں دو مسافر ٹرینیں ٹکرانے سے 23افراد ہلاک

یاد رہے کہ رواں سال جولائی میں اٹلی کے جنوبی علاقے میں دو مسافر ٹرینوں میں ٹکر کے نتیجے میں کم از کم 23 افراد جاں بحق اور درجنوں زخمی ہو گئے،حادثہ کوراٹو اور اینڈریا کے علاقوں کے درمیان پیش آیا تھا۔

واضح رہے کہ حادثے میں زخمی ہونے والوں کی صحیح تعداد تاحال واضح نہیں ہے تاہم بہت سارے افراد حادثے کا شکار ہونے والی ٹرین سے باہر نکلنے میں کامیاب رہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں