The news is by your side.

Advertisement

کنگ خان نے مداحوں سے معافی مانگ لی

کروڑوں دلوں پر راج کرنے والے شاہ رخ خان کا شمار ٹویٹر کے مقبول ترین بھارتی اسٹارز میں ہوتا ہے

ممبئی: بالی وڈ کے کنگ سپراسٹار شاہ رخ نے اپنے ایک ٹویٹ میں مداحوں اور چاہنے والوں سے معافی مانگ لی.

تفصیلات کے مطابق کروڑوں دلوں پر راج کرنے والے شاہ رخ نے سوشل میڈیا پر دنیا بھر میں پھیلے اپنوں مداحوں‌ سے معافی کی درخواست کی ہے.

یہ واقعہ اس وقت پیش آیا، جب ان کی ٹیم کولکتا نائٹ رائیڈرز کو آئی پی ایل میں‌ مخالف ٹیم کے ہاتھوں عبرت ناک شکست کا سامنا کرنا پڑا.

واضح رہے کہ شاہ رخ‌ ٹویٹر پر انڈیا کے مقبول ترین اسٹار ہیں. چند روز قبل انھوں نے فالورز کی تعداد کے میدان میں‌ بگ بی امیتابھ بچن کو پیچھے چھوڑا تھا. اس وقت ان کے فالورز کی تعداد 35.2 ملین ہے، اس میدان میں‌ نریندر مودی ہی ان سے آگے ہیں. مودی کے فالوز کی تعداد 42 ملین ہے۔

یاد رہے کہ شاہ رخ‌ اداکار، پروڈیوسر، بزنس مین ہونے کے ساتھ ساتھ ایک کرکٹ ٹیم کے مالک بھی ہیں، ان کی ٹیم آئی پی ایل میں دو سیزن جیت چکی ہے. البتہ گذشتہ روز اسے مخالف ٹیم کے ہاتھوں‌ 102 رنز کی بڑی شکست کا سامنا کرنا پڑا.

اس شکست کے بعد کنگ خان نے بھاری دل کے ساتھ ٹویٹ کیا. انھوں نے لکھا: ہار جیت کھیل کا حصہ ہے، جسے خندہ پیشانی سے قبول کیا جانا چاہیے، مگر آج اپنی ٹیم کے باس کی حیثیت سے میں‌اپنے مداحوں سے معذرت خواہ ہوں.


شاہ رخ خان نے میری زندگی برباد کردی، خاتون کا الزام


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں