ترک سرحدکےقریب شامی طیارہ گرکرتباہ -
The news is by your side.

Advertisement

ترک سرحدکےقریب شامی طیارہ گرکرتباہ

انقرہ : ترک حکام کا کہناہےکہ شام اور ترکی کی سرحد کےقریب مبینہ طور پرایک شامی لڑاکا طیارہ گرکرتباہ ہوگیاتاہم پائلٹ طیارے کےگرنے سے قبل بحفاظت نکلنے میں کامیاب ہوگیاتھا۔

تفصیلات کےمطابق ترک وزیراعظم بن علی یلدرم کاکہناہےکہ ترک اور شام کی سرحد کے قریب ایک مگ۔23 لڑاکا طیارہ گرکرتباہ ہواہے۔ انہوں نے کہاکہ طیارے کے پائلٹ کی تلاش جاری ہے جو کہ طیارے گرنے سے قبل پیراشوٹ کی مدد سے نکلنے میں کامیا ب ہوگیا تھا۔

دوسری جانب شامی حکومت کے خلاف لڑنے والے ایک باغی گروہ کی جانب سے جاری کی گئی ایک ویڈئو میں ایک طیارے کو نشانہ بناتے دیکھا جاسکتا ہے۔

شدت پسند گروہ احرار الشام کے ترجمان احمد کرعلی کے حوالے سے ترک مقامی خبررساں ادارے کاکہناہےکہ حکومتی طیارہ شمالی شام میں بمباری کر رہا تھا اور باغی فورسز نے اسے مار گرایا۔

مزید پڑھیں:دمشق: داعش نے روس کا ہیلی کاپٹر مار گرایا،دو پائلٹس ہلاک

یاد رہےکہ گزشتہ سال جولائی میں داعش نے شام میں روس کا ہیلی کاپٹر مارگرایاتھاجس میں سوار دونوں پائلٹ جان کی بازی ہارگئے تھے۔

واضح رہےکہ ترکی کے وزیراعظم کا کہناہےکہ طیارہ ہاتے صوبے میں صمنداگ کے قصبے کے قریب گرا۔تاہم اب تک یہ واضح نہیں کہ طیارہ گرنے کی وجہ کیا ہے اور ممکن ہے کہ یہ موسمی وجوہات سے گرا ہو۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں